I'm in love!

Jag är kär! På riktigt! Jag vet att jag som vanligt är trettiotolv år efter alla andra (skyller på att jag inte lyssnar på radio). Hörde nämligen Erik Hassle för första gången i veckan och ja, nu är jag kär! Så vare sig vi hittar nått boende eller inte i Östersund så MÅSTE vi dit! Vi får väl sova på gatan då (det var faktiskt ett av alternativen vi disskuterade i fredags när vi fick reda på att alla vandrarhem är fullbokade och campingen har 20 års åldersgräns). Jag ska se denna kille i sommar så är det bara!

Vet inte hur man lägger upp ett youtube-klipp här (är som sagt trettiotolv år efter) så jag länkar ist: måste ses! Jag lyssnar inte på kent (varför vet jag inte) så jag hade aldrig hört den här låten förut men KorsJösses! Och med Eriks röst, mm.

Snor en del av texten och riktar den till Erik själv;

Håll ditt huvud högt,
för jag Älskar allt du gör

Kommentarer
Postat av: Måsen

Elin vafaaaaaan :( hänvisar till mitt senaste skrivna inlägg

2009-06-25 @ 10:25:51
URL: http://mohss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0