Snoskhals!

Oj så kul att man slutar äta penicilin och två dagar senare har lika förbannat ont som innan. Åh det gör ont att äta, att dricka, att prata ja till och med när jag inte gör något alls... Får veta tidigast imorn eftermiddag om det fortfarande är halsfluss. Perfekt tajming också. Jag och Frida som ska följa med Nina till hennes hemtrakter. Vi som har sett fram emot det länge nu. Jag vill ju inte precis smitta ner hela deras by med mina äckliga hals-vaddetnuär. Om det är ännu värre imorn så får jag inte åka... Så jag ska banne mig se till att bli frisk över natten! Ska bara se ett kyle xy avsnitt och sen packa ; )

Tyck synd om mig!

X-D

'Cause nobody wants to be last one there,
'Cause everyone wants to feel like someone cares,
Someone to love with my life in their hands,
There's gotta be somebody for me like that,
'Cause nobody wants to do it on their own,
And everyone wants to know they're not alone,
There's Somebody else that feels the same somewhere,
There's gotta be somebody for me out there.
Nickelback - Gotta be somebody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0