McDreamy

Askul kväll igår på kulturens hus och minus 30. Så underbart härligt att träffa tjejerna igen! 30 januari, det var senaste gången jag träffade Julia och Henrika, helt sjukt! Så ska det inte vara! Men det tog vi igen igår : ) Och jag säger bara en sak; SUGARPLUM FAIRY! Mumsfillibabba! Korsjösses! Hallelujah! Grrrr! Smarr! Kommer inte på något vettigt att säga men jag tror att jag har made my point ; )  Dom ska vi se minst en gång i sommar, eller hur tjejor?!? :-D Åh nästan så att jag längtar till sommaren nu, och då är det illa ;b

Om jag ska beskriva min McDreamy så har listan blivit ca trettiotolv km lång men nu har jag i princip bara en punkt kvar; musiker! Finns det något hetare? Nej skulle inte tro det :-b Så nu vet ni det också ; ) haha

I'm like a child except my imagination's lost
My mind is broken there's just rust
Sugarplum fairy - The escapologist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0