Like we used to

Julia och Emma har just gått hem. Så härligt att vara med dom igen! <3 Galet länge sen. Det är typ det bästa som finns, när man inte har planerat nå utan det bara lbir : ) Har garvat en hel del, men något annat kan man ju inte förvänta sig, hehe ; ) Nu har vi iaf lagt upp för en komplett tjejhelg, eller nej inte helt komplett eftersom att henrika inte kan vara med hela tiden... Men hade Jonnie kommit och hälsat på hos mig i helgen så hade ju jag skitit i dom :b haha så jag förstår henne ;b hahah. På fredag blir det tjejkväll like we used to, jag, julia, emma och henrika <3 Ska nog lira lite rock band, käka pancakes, planera sommar och kanske fixa sthlms-albumen. På lördag ska jag till lule med frida på dagen, blir lite jobbigt eftersom att jag absolut inte får slösa några pengar innan cypern, men blir kul iaf ; ) På kvällen ska jag och julia ÄNTLIGEN sjunga och spela igen, tack snälla för det! <3 längtar som fan! Sen kommer Emma och så blir det chillkväll och s sover dom här (mamma och pappa är ju borta ; ) ) Söndag kväll ska tillbringas i Pagla och då ska vi dampa loss ordentligt! Så vill nån haka på så säg bara till ; )

Sitter just nu och käkar fil och flingor och lyssnar på Linkin Park, vilket var jävligt länge sen sist :s Åh dom vill jag också se nån gång. Varför ska jag vara pank, för ung och bo på fel plats för att se alla band som jag vill se ? :-/ ...

Nej nu måste jag nog se på Kyle XY som jag började med innan emma och julia som. Har inte sett det förut men han är ju så jävla snygg så jag kan inte hålla mig längre :b haha

 MUMS!

Toodiloo!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

ELIN! JAG HAR SETT ALLA KYLE XY AVSNITT! Välkommen till världen! :) <3 Här är så snygg!

2009-03-19 @ 18:27:53
URL: http://fredrikaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0