He bar å åk

ÄNTLIGEN ett nytt skidpass! Senaste var så länge sen att jag inte ens kommer ihåg det :s Hårt och isigt, dvs lättåkt och svåråkt samtidigt. Men jag och min gamle far betade väl av en 12km medans Signe och Ebba var på träning. Kändes riktigt skönt, seciellt efteråt i soffan med en kopp te ; ) Vill stiga upp vanlig tid imorn och ta ett löppass innan skolan men får inte för pappa... för nära inpå halsflussen enligt honom. Så jag får väl vänta till torsdag för nästa träningspass.

Chill med bara två lektioner idag. Kom hem tidigt, sjöng lite, kollade kyle xy, käka och kollade lite mer kyle ; ) Juste! Jag skulle ju plugga.... åh jag orkar inte börja med det nu... fast biologin är ju till imorn :s äh det får ta och vänta en vecka. Den höll sig inte så länge, min plan. Medan jag åkte skidor så tänkte jag att nu måste det allt ta och bli ändring på mina vanor. Börja plugga, komma igång med träningen efter trettio12 års sjukdom och lägga mig tidigare på kvällarna. Hm, får nog börja med det imorn.. (varför är jag så bra på att skjuta upp saker? det är ingen bra egenskap)

Längtar till helgen! Jag och Frida ska på "studiebesök" hos Nina i Junosuando : ) Ska bli kul att se hur det ser ut eftersom att hon tycker att Björns är stort xb Sen får vi väl se om jag vågar mig på att rida också. Och vi ska inte glömma Earth hour, dock kan vi ju inte strunta i VM-kval matchen Sverige-Portugal, så vi släcker ner allt utom tv:n ; )

Nej nu har Matt Dallas, aka Kyle, väntat allt för länge på mig X-) Sleep tight!

 (jag försöker behärska mig ;b)

And when it rains
On this side of town it touches, everything
Paramore - When it rains


Kommentarer
Postat av: emma

du är en nörd, elin gumman! :P

2009-03-24 @ 22:55:41
URL: http://emmanilss0n.blogg.se/
Postat av: Elin

always have and always will be ; )

2009-03-24 @ 23:59:47
URL: http://neverseenthelightofday.blogg.se/
Postat av: Amanda

Han är inte snygg Elin! Fortfarande! ;D

2009-03-25 @ 21:46:03
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0