.

Låt mig bara gråta! Ser ingen annan utväg just nu...FAN! Varför i helvete är jag inte 18? Varför kan inte mina föräldrar släppa iväg mig till Hultsfred? Jag måste nog ta bort rockparty,se som min start sida. Varje gång jag klickar upp internet så vill jag bara lipa. Idag möttes jag av, en om jag hade fått åka på Hultsfred helt galet amazing överraskning, men som nu bara blev en fetare anledning till att bara ge upp, lägga mig i graven som jag redan haar gjort i ordning och sen krypa fram den 10e juli 2010: MANDO DIAO ska också spela på Hultsfred! ÅH! :*-( döda mig snälla så att jag slipper denna plåga!



That place was everything to me
The world I made it up you see
It's all there in my fantasy
And I believe it

Mando Diao - Ochrasy

Now hear the bluebird whistle hymns like
"I would rather heal your wounds"
Mando Diao - Sheepdog

I wanna love you but i'm growing old
Ten little soldiers screaming in my soul.
Mando Diao - Mr. Moon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0