Earth hour

Såg nyss sista avsnittet av kyle xy och aldrig förr har jag blivit så besviken. Som jag förstår det så var dom tvungna att lägga ner serien låga för låga tittarsiffror (alltså inte planerat). Därav är det sista avsnittet typ det sämsta i världshistorien. I'm truly sad! Jag vet att jag har förmågan att fullkomligt fastna i filmer och serier så det gör ju inte saken bättre precis... Åh! Haha jag på riktigt heldepp för det här (vad säger det om mig egentligen :b). Har iaf uptäckt en av mina favorit-serier någonsin ; )

Nu måste jag göra mig redo för Earth Hour. Hörde att det tydligen bara gäller alla lampor men jag ska nog slå av det mesta, bara för att ; ) Så glöm inte det people! Gör en insats for the good of earth! (en av många bieffekter av att gå ib är att man får lättare på att formulera sig på engelska :b )

Is this the end of the moment  Or just a beautiful unfolding Of a love that will never be? Or maybe be Everything that I never thought could happen  Or ever come to pass and  I wonder If maybe Maybe I could be  All you ever dreamed, cause you are  Beautiful inside So lovely and I  Cant see why I'd do anything without you, you are And when I'm not with you I know that it's true That I'd rather be anywhere but here without you  Is this a natural feeling  Or is it just me bleeding All my thoughts and dreams  In hope that you will be with me or Is this a moment to remember Or just a cold day in December? I wonder If maybe Maybe I could be  All you ever dreamed, cause you are  Beautiful inside So lovely and I  Can't see why I'd do anything without you, you are And when I'm not with you I know that it's true That I'd rather be anywhere but here without you  Is this the end of the moment Or just a beautiful unfolding Of a love that will never be  For you and me?  Cause you are You're beautiful inside You're so lovely and I Can't see why I'd do anything without you, you are And when I'm not with you, I know that it's true That I'd rather be anywhere but here without you



Safetysuit - Anywhere but here

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag ser bara alla scener från An inconvenient truth framför mig. Men ändå klarar jag inte av att slå av datorn... -.-

2009-03-28 @ 20:43:11
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Fredrika

Här hemma var allt avslaget. Vi satt med ljus och tekoppar som rykte här hemma. En härlig stämning ca 21 ljus var tända och det var riktigt mysigt.



//F.r

2009-03-29 @ 00:21:11
URL: http://fredrikaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0