Das weekend

En riktigt bra och lyckad helg måste jag få säga! : ) Efter skolan på fredag drog jag och Julia till Emma och gjorde pancakes med choklad och äpple med nån chokladsås och glass till (very nyttigt) och lirade Rock band, skoj! Sen hem, käka (igen...) och så kom julia och sjöng med mig. Allt för länge sen sist! Vet inte hur seriösa vi var men det var lika kul iaf. Precis innan 8 dampade vi iväg till Emma igen för att se så ska det låta, enligt tradition. Jag och Julia var nog lite höga efter sången och Emma var den som fick lida av det ;b Lirade lite mer rockband och drog hem ganska tidigt.

Lördag var det bara att ta sig upp tidigt och dra till Lule med Frida : ) Jag hade dock inga pengar så det var ju mindre skoj, trots detta så kunde jag ju inte låta bli att handla lite på Monki. Men ofta man kan gå in dit utan att köpa nå. Jösses, hade jag haft pengar hade jag spenderat varje öre där. Samtidigt som det är bra att dom har öppnat i lule så är det ju synd, för då lär ju alla ha likadana kläder därifrån... Ajja efter att Frida spurtat till hm, köpt en bikini och spurtat tillbaka till busstationen på ca 10 min så hamnade vi på samma buss hem ; ) haha mycket bra jobbat bruden! B-)

Sen gick det ju bra för mig och Julia att ta oss hem från tågstationen (hon mötte mig med cykeln) men när vi väl kom hem var det musik som gällde igen. Senare på kvällen kom Julia, Emma och Henrika hit och vi hade myspys (trots mitt raserianfall)  : ) Hann med lite planering av sommaren men vi har fortfarande mycket kvar ; ) hehe. Efter att henrika hade farit hem kom viktor och lirade lite guitar hero med oss och drack vaniljte ; ) Sen somnade vi väl vid 4 tror jag.

Idag har jag städat undan lite från igår och sett på skidor och skidskytte : ) Kvällen har spenderats i Pagla med Emma, Julia, Janne, Viktor och Sandra. Apkul! Störda människor i hög nerför slalombacken ;b Hade nog 5 madrasser med oss, och vi testade även att åka på ica-kassar (utan vidare framgång). Fick andnöd ett antal gånger också, haha.  Jag och julia gjorde hamburgaren också X-)

Nu blir det en perfekt avslutning på denna helg med kyle xy och sen fotbollskanalen : ) Sov sött, dröm om småkryp du mött!¨

 Dagens dos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0