I'm still alive

Första cirkelträningen för i år är avklarad : ) Jobbigt var det, men vad ska man förvänta sig när man har tränat typ 3ggr på en månad och gått upp typ 3.5 miljoner kilo... Måste bli ändring på det nu. Ska ju för fasiken till cypern om 81 dagar ; ) Mamma bokade Signes biljett idag också. Känns faktisk skönt att hon ska med. Även om jag vet att jag och Frida hade haft galet skoj själva, men ändå, hon är min syster och som läget är nu så vill jag inget hellre än att vara med henne. : ) <3 Inte för att jag inte har varit med henne tidigare men efter allt som hänt nu så känns det som mer viktigt på något sätt... Jaja men 81 dagar kvar, schalalalala tagga ffs! B-D

How many special people change
How many lives are living strange
Where were you while we were getting high?

Oasis - Champagne supernova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0