torsdag

Min skalle dödar mig :s ... ska gå och duscha, sova ett tag, käka och sen blir det Jesus Christ Superstar på farmen med Nina, Anglica, Julia och Henrika : ) och så har jag ju en engelskauppgift till imorn.. får göra den inatt typ :s

Idag och senare tiden så har jag varit svintrött... vet inte riktigt varför. Idag kändes det som att mitt skallben var av gummi och att hjärnan tryckte fram hela alltihopet så jag satt typ och spärrade upp ögonen så att hela skallen inte skulle halka ner för ansiktet. Fattar i hur jag menar? Förmodligen inte, men så var det iaf.

Slow down, lie down
Remember it's just you and me
Don't sell out, bow out
Remember how this used to be

Paolo Nutini - Last Request


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag förstår. :O

Exakt så kändes det för mig igår. Exakt!

2009-04-02 @ 21:37:50
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0