dampdator!

Måste först skriva att min dator har damp, laggar ihop sig och tar bort det jag har skrivit...!!! Så hälften av det jag skrev i lördags försvann... Och då fick även jag damp och tänkte: Nu skiter jag i den har skiten! Och det gjorde jag. Så nu kommer flera inlägg i ett:

Lördag:

Första skolveckan avklarad. Jag kan meddela att jag redan har hunnit förvova mig. Tredje dagen till och med. Min mobil ringde aldrig så jag vaknade 5 i 9 (vi började kl 9). Jag hann inte ens vakna utan bokstavligen kastade mig ur sängen och kutade upp och käkade frukost och så fick morfar skjutsa mig. Jag kom faktiskt bara typ 25 min sent :b Men hur som helst så känns allt bra i nya klassen och skolan och allt det där. Har visserligen blivit aningens uppskrämd av att höra tvåorna och treorna berätta vissa saker. Det lär ju inte bli 3 lätta år precis. Men jag SKA klara av det! Vi har fått våra nk-böcker, psykologi-boken och matteboken. Jag kan ju säga att matteboken är typ 10 cm tjock :S haha Wish me luck!

Jag har, som alla som känner mig väl vet, alltid varit emot "harry potter". Jag och Julia har haft en stark pakt om att aldrig läsa böckerna eller se någon av filmerna. Och ni tror inte att den första boken vi ska läsa i Engelskan är just "harry-bajs-potter"?!? Tackar så mycket! Har två veckor på mig att läsa den, sen blir det "Bridget 'jones diary". Ser fram emot den faktiskt : )

Jag har varit otroligt slarvig när det gäller att vara i kyrkan på fredagkvällarna hela högstadiet, men nu i sommar så har jag bestämt mig för att ta tag i det igen. Har faktiskt saknat det rejält. Så igår var jag såklart och det var askul. Först var vi inte så många, bara jag, Måne, Emma, Arvid och Cornelia. Men allt eftersom droppade det in fler folk. Ganska många hade varit och kollat/lyssnat på estet konserten. Till sist hade Anton,Tim,Maria,Sara,Mick,Elin,Gunnar och Alex också kommit dit : ) Man har alltid så roligt när man är där och alla är svinschyssta! (ursäkta stavningen) ; ) Kom hem strax innan tolv och då snackade jag med Emma och Julia i telen ett tag innan jag gick och la mig.


Tisdag:

Kan väl börja med att skriva att det faktiskt är möjligt att vara med 4 kompisar från klockan 19 till klockan 04 utan att göra någonting. Jodå, så blev det i lördags ; ) Emma, Julia, Tim och Samuel tittade in hemma hos mig. Och inte gjorde vi mycket. Tim och Samuel spelade lite, Tim bjöd även på lite sköna dancemoves ; ) Haha ni som var här vet vad jag menar! Men vi hade asigt kul (jag i alla fall) och nu ska vi starta band också. Första repningen på torsdag. Härligt härligt!

Igår var det skola igen och det rullade väl på. Sen på kvällen drog gymnastiken igång igen. Tyvärr så är det bara 6 tjejer i våran grupp nu men då kan ju jag och Måne köra ännu hårdare med dom ; ) hehe! Har faktiskt lite ont kring axlar och nacke idag, var ju ett tag sen jag gjorde några som helst gymnastiska övningar. Men det kommer nog att bli en bra termin. Jag orkade dock inte fara och träna själv efteråt... mamma är förkyld och jag hade (på IB är det ingen vila) hemjobb i svenskan. Men nästa vecka så hoppas jag på att få röra på flärret! Det blir ju inge på torsdag eftersom att vi ska repa : )

Idag hade vi sovmorgon men jag, Emma och Julia kom sent i alla fall, en historia i sig själv kan jag säga ; ) Hade inte så mycket jobb idag.. lite kemi, data och svenska. Vi har ju i alla fall fått tonvis med böcker. Vi är ju 3 st som delar skåp men jag lovar att vi hade kunnat ha var sitt skåp utan att det hade varit någon plats över!  Imorn är det sovmorgon igen : ) Nice nice

Nä nu ska jag pallra mig till Emma. Julia skulle också dit. Jag är redigt trött just nu men hur skulle jag kunna nobba dom brudarna?!? ; ) <3 Dom är bäst i världen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puss och Kram till er!

Ciao Bello!

It's not too late, it's never too late

Kommentarer
Postat av: emma

krams <3

2008-09-03 @ 14:43:32
URL: http://emmanilss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0