Times like these

Jahapp, då var den helgen över. Har haft lika sjukt-otroligt kul som vanligt. Har man världens bästa vänner så går man inte en enda dag utan ett fett leende på läpparna! I fredags var jag grymt trött så då stannade jag hemma och slöade på framför tv och dator. Och när jag sms:ade med Emma så kom vi på den briljanta idén att ha lite temafotografering: gamlingar ; ) Jag och Emma är nog dom bästa idékläckarna ever! Så igår kom Tim,Emma,Julia,Karin,Ewa,Samuel och Frida hit för att dampa loss framför kameran. Sen droppade ju Anton in också. Frida måste ju ha fått en chock över att se hur vi är, men trots detta var hon en lysande fotograf.

KorsJösses vad vi skrattade! Men kan man egentligen förvänta sig något annat när man sitter med sina kompisar och dom ser ut som pensionärer? ; ) Ska se ifall jag kan sno nån bild av Emma och lägga upp. Efter att vi hade varit gamla nog länge så bestämde vi oss för att gå ut och vara lite barnsliga istället. Då fick vi ännu en klockren idé: vi kör "på rymmen"! Och så blev det. Jag, Frida, Samuel, Tim och Anton var rymmare och kutade/smög omkring på folks gårdar mitt i natten. Det var ju inte precis lätt med tanke på att det var bäcksvart och dimma så Samuel ramlade över en sten och vi lyckades att gå rakt igenom en kompost, smidigt! Men men svinrolig kväll och det var inte den sista! Vi hann ju faktiskt börja planera inför framtida upptåg! Tim har bokat deras kvartersgård så att vi kan vara där och härja nån helg ; ) Fett skoj!

Idag var det stormöte i Premier League: Chelsea-Manchester United. Nina kom till mig för att se matchen. Under hela matchen så blev det att när jag skrek : JAA! skrek hon: NEEJ! och vise versa. Men det blev 1-1 så vi var fortfarande vänner när matchen var över :b Efter matchen satt vi typ och slökollade på tv, jag var väl inte den mest sociala på jorden just då.

Och så var hade även denna helg passerat... Känner att jag hade behövt nån dag till för att vila upp mig! Men det är jag nog inte ensammen om att känna. ; ) För övrigt så längtar jag spm fan till höstlovet! Stockholm med bästtjejorna! <3 Gavin DeGraw!

Best of vecka 38:

1. Gavin DeGraw-She holds a key
2. Gavin DeGraw-Follow trough
3. Gavin DeGraw-In love with a girl

Lägger ut några bilder från i höst : ) Enjoy

Kommentarer
Postat av: Frida

haha inte fick jag en chock inte, hehe ni var ju fett snygga gamlingar hahahaahha ;D vänta bara tills ni får ta del av mina konstiga ideer hehe!!

2008-09-21 @ 21:33:44
URL: http://fridaharlin.blogspot.com
Postat av: Frida

haha inte fick jag en chock inte, hehe ni var ju fett snygga gamlingar hahahaahha ;D vänta bara tills ni får ta del av mina konstiga ideer hehe!!

2008-09-21 @ 21:34:13
URL: http://fridaharlin.blogspot.com
Postat av: emma

TAGGA GAVIN DEGRAW OCH STOCKHOLM! <3

2008-09-22 @ 17:29:39
URL: http://emmanilss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0