Tickets!

YES! Nu har vi hämtat ut Gavin-biljetterna! :D:D:D:D:D:D:D
Taggataggataggataggataggatagga! Längtar som fan!

Tråkig dag i skolan... ut i skogen och hämta jord, tråkig engelska (har dåligt samvete för att Frida gör typ allt medans jag kollar på) och till sist, det värsta av allt: Äckeltyska! fiifan! En sak var bra idag, VVR, våga vägra risgrynsgröt! Daggan är bättre ; )

Är snuskigt trött just nu, skulle kunna somna på fläcken men det har jag inte tid med... Ska göra klart nå engelska grejs som ska skickas in, käka, plugga, träna, plugga... Och så klart se på fotboll! Engelska ligacupen ; ) Man utd vann över Middlesbrough med 3-1 igår för er som inte har nån koll :b Ronaldo (<3<3<3<3<3<3), Giggs och Nani blev målskyttar : ) Ikväll blir det att hålla tummarna för att  Chelsea förlorar så att jag kan mobba Nina imorn ;b haha

Var hos Emma med henne och Julia igårkväll. Fettade oss med fruktsallad och glass medans vi såg på Idol : ) Gillar inte idol men har man väl börjat se det så är man ju typ halvt fast...

Nä nu måste jag göra nån nytta, Ciao!

A skank... that's what you are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0