"Ska vi ta dom enskillda korten så här?"

Sitter hos mormor och morfar, har nyss käkat. Seg dag i skolan, trött som vanligt. Först dampade jag och Amanda Johansson på tyskan och konstaterade att vi måste vara sämst på tyska i vårna grupp. För övrigt så skulle jag vilja veta vad våran tyskalärare tar så att jag vet vad jag ska hålla mig undan från! ; ) Sen blev det historia med Ola och som vanligt var det på en alldelens för hög nivå för min del. För mig är historia när man lär sig om gamla händelser och bla bla. Men tydligen inte enligt honom. Än så länge har vi typ gått igen vad som INTE är historia och historia OM historia. Lär gå bra på provet nästa vecka!...

Sen skulle vi genomlida ännu en skolfotografering... Fotografen dumförklarade mig ett antal gånger, men det är lugnt ; ) Jag är van! Haha men fan vad kul det var ändå. Det gör inget om folk skrattar åt mig, jag skrattar bara med! :b
Yes! Vi slipper matten torsdag och fredag! No problem! Det blir ganska segt att sitta helt still och tyst i 90 minuter och bara räkna. Just det.. sv-läxa till imorn...

Nä nu måste jag nog börja bege mig hemåt om jag ska hinna byta om och fixa iordning till gymnastiken. Känner mig 0% sugen ikväll... Emma,Julia och Henke kanske skulle ha myskväll och typ se på film och tjocka sig, lockande? Ja en aning! Men det går ju inte precis. Får bli nån annan kväll ; )

38 dagar kvar !

See you later!

Nice to meet you
 
Found some old pics ; )

   Jag och Signe slappar i poolen, Turkiet, Kemer -06

   Jag och Tina myser i husvagnen, Kängsön -06

Kommentarer
Postat av: Frida

ska jag varaärlig trodde jag också ett tag att vi skulle ta korten så där ;P

2008-09-22 @ 20:07:12
URL: http://fridaharlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0