Life goes on

Asså måste bara än en gång få säga att min dator har fetdamp! Jag har skrivit flera inlägg på den men då laggar fanskapet ihop när jag ska lägga upp dom så då försvinner dom ut i cyberrymden istället....

Det har gått några veckor i skolan nu och några veckor sen det kom ut nått nytt inlägg här så här kommer en liten sammanfattning:
¤Chillkvällar med Julia,Emma,Tim,Henrika och Samuel
¤Kommit igång med träningen
¤Läxor!!!
¤Dampkvällar med samma trevliga sällskap som ovan ; )
¤Brunch med samma sällskap+Jessie
¤Köpt biljetter till Sthlm : D : D : D LÄÄÄNGTAR!
¤"repat"
¤Struntat i läxor eller skjutit upp läxor till sista sekund
¤Tjejkväll men Nina,Jennifer,Carro,Sara,Amanda och Frida : )
¤Fotbolls kväll med Nina,Carro och Jennifer
¤En del andra saker som jag inte hinner skriva för nu måste jag gå och byta om och cykla på träning! Emma, Julia och Henke ska med ikv <3

CL ikv : ) Go, Man utd! <3<3<3<3

Manchester United vs. Chelsea på lördag = Nina kommer hit och vi har KRIG framför tv:n :P

Ciao!

Gavin DeGraw 3/11 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

More than any one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0