Viva España

Ska snart sova tänkte bara hinna skriva några rader innan. Julia,Emma,Maggie och Henrika har varit här och sett fotbollen ikväll. Bra Spanien! Hade Tyskland vunnit vet jag inte vad jag hade gjort. Men nu blev det ju inte så, tack och lov. Vi hade en mysig kväll, skrattade en del så klart. Tjejerna for ganska direkt efter matchen. Ska ju som sagt upp tidigt imorn så det var väl bäst så. Har ställt alarmet på 06.50, har en känsla av att jag inte precis kommer att hoppa upp ut sängen.

Det är ju jätteskönt med sommarlov osv men jag måste faktiskt ändå säga att jag längtar en aning till att börja på Björknäs. Ska bli kul att göra något nytt, och få göra något man är intresserad av. IB here I come ; ) Hoppas att det inte bara är en massa flum som kommer att gå i min klass, med tanke på vilka som var och gjorde intagningsproven så är risken stor för det. Jag vet ju att Emma Rova ska gå IB iaf. Jag käner ju inte henne,än iaf, men det är ju iaf nån som jag vet vem det är. Ska bli kul att få utveckla engelskan. Och förhoppningsvis kommer jag att klassas som tvåspråkig om 3 år, allstå inte ha engelska som andraspråk. Så länge man pallar IB, det ska ju tydligen vara ganska tufft men det är bara att kämpa på så bra man kan. Sen har man ju behörighet till alla universitet i hela världen, tror jag iaf, så då är det bara att bege sig till nått annat land. Funderar på att kanske flytta til stockholm efter tre:an ,men det beror ju som på vad man vill jobba med och så, och sen vidare ut i världen :b Hoppas bara att jag får åka till USA i två:an, det skulle vara en sån otroligt erfarenhet och upplevelse. Något som jag verkligen drömmer om att få göra. Men det är bara att ta en dag i taget så får vi se vars det bär.

Nu är det nog dags för mig att sova om jag ska lyckas hålla mig vaken första dagen på jobbet ; ) Natti

What hurts the most
Was being so close
And having so much to say
And watching you walk away
And never knowing
What could have been
And not seeing that loving you
Is what I was tryin' to

Kommentarer
Postat av: emma

lycka till på jobbet! <3

2008-06-30 @ 00:45:22
URL: http://emmanilss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0