Valpisar,

Sov till klockan ett idag :s inte vanligt för att vara mig men men. Käkade nån macka, spelade synt och låg ute i solen ett tag. Sen cyklade jag till Emma, Julia var också där. Vi åt rabarberpaj, Mums! När Maggie kom på cyklade vi iväg till Lotta för att kolla på hennes små stövarvalpar, eller ja inte hennes valpar med hennes hunds valpar ; ) Och jisses vad söta dom var! Vi satt och gosa med dom hur länge som helst. 8 st var det, 19 dagar gamla. Måste nog fara förbi nån gång till i sommar.

På vägen hem for jag och Emma på ica och köpte glass. Ovanligt, inte. Glass är det bästa jag vet! Eftersom att jag inte äter godis eller dricker läsk så måste jag ju få i mig socker på nått sätt :b även om typ allt man stoppar i sig innehåller socker men vad fasen ; )

Just nu är jag beroende av att spela synt, har lärt mig att det bara är själv tangentbordet som heter keyboard och hela mackapären heter synt. Jag tycker att det låter som nå himla technoäckel om man säger synt :b Ajja men jag är iaf beroend, så fort jag har en ledig sekund så spelar jag. Även om jag inte kan. Har ju lärt mig typ 3 så det är dom jag nöter nu. Vill ju verkligen bli duktigt men det kräver ju just att man ska öva. Jag ,åste ju hinna med att spela bas och sjunga också. Jag har typ inte sjungit på hur länge som helst. Så min röst är inte i sitt bästa skick just nu. För det är ju samma sak med sången, man måste öva för att vara/bli bra.

Nu ska jag nog bara ta det lugnt ett tag innan tjejerna kommer hit för att se fotboll. Vi ska ladda upp vid projektorn med popcorn och annat nödvändigt för en EM-final ; ) Iker Casillas=otroligt snygg människa! Hehe.

Ciaociao!

Everything changes but beauty remains
Something so tender, I can't explain
Well I may be dreaming, but till I awake
Can't we make this dream last forever
And I'll cherish all the love we share


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0