Slött AB

Idag har jag en sån där dag när man verkligen inte orkar med någonting. Jag skulle egentligen klippa gräset idag och blev överlycklig när jag såg att det regnade. Vi har träning ikv mellan 6 och halv 8 och jag är totalt osugen. Fast jag måste nog fara på träningen eftersom att vi har uppvisning i morron igen. Även det önskar jag just nu att jag kunde slippa. Ikväll skulle jag helst av allt bara sitta hemma och slappa, se på fotboll och käka popcorn och annat onyttigt. Att bara ha den där känslan av att man inte behöver göra någonting, bara slappna av. Fast det är ganska jobbigt med sånna dagar också. Alltid finns det ju något man borde få gjort.
Idag drar ju Boden alive igång.. åter igen noll sugen. Vad är deet egentligen för nytta med det? Det är ju totalt onödigt. Jösses! Förmodligen så vill man ju hellre till Kiruna-festivalen där man iaf kan lyssna på lite bra musik.
Nä idag är jag bara less på allt. Måste jag verkigen åka och träna?.. Låter megaslött jag vet men man kan inte vara på g varje dag.
Pappa är tvungen att sälja biljetter på alive ikväll så han hann inte åka och hämta keyboarden. Det är inte min dag idag..
Oj, nu måste jag gå och laga mat om jag ska hinna innan träningen. Kanske skriver senare ikväll igen.

I don't know what's worth fighting for
Or why I have to screem
I don'tn know why I instiagte
And say what I don't meen
I don't know how I got this way
I know it's alright
So I'm breaking the habbit
I'm breaking the habbit
tonight...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0