Shoreline'

Har dansat nu. Första gången var det faktiskt ganska mycket folk som var och kollade. Dom som höll i hela shiten sa att dom skulle ha värsta bra golvet till oss, men nej nej. Det var inte pytteliten scen som var helt sne. Så vi fick dansa på asfalten ist. När jag och Carro skulle göra vår "breakduett" skulle vi stå på huvudet, vilket jag ha hållt på och göra sen var var typ 5 bast, och det gick inte alls bra. Sen fick jag även en total blackout på ett ställe och visste inte alls vad jag skulle göra så då stod jag helt still och såg dum ut. Men vi hade iaf roligt. I väntan på nästa uppvisning gick vi till SV:s kontor och käkade pizza, väldigt passande ; ) Sen blev jag och Linda lite trötta, kanske till och med övertrötta, och gick in i nå rum där vi la oss på ett par stolar och asgarvade :b Och så ringde jag till Signe och Lisa och sa åt dom att komma och dansa med oss. Klockan 8 när vi skulle dansa var det inte alls nå mycke folk. Först stod jag, Linda, Signe och Lisa mitt i allt och dampade lite. ;) Skoj skoj! När vi sen dansade så gick det inte bra när skulle stå på huvet den gången heller.. attans! Och Lisa bangade ur när hon och Signe skulle komma upp och dansa med oss. Fy skäms, Lisa! ; )
Imorn ska vi träna ännu mer och så blir det uppvisning igen på fredag på Boden alive. Julia har ju fyllt år och ska ha tjejkväll hemma hos henne då men tyvärr så missar jag och Linda det... Typiskt!

Imorn kommer Emma hem från Grekland :) ÄNTLIGEN! Har saknat henne så klart. Ska bli kul att höra hur hon har haft det. Har ju faktiskt pratat lite med henne över sms så jag vet ju att hon har det bra iaf :b

Pappa ska fara förbi musikaffären imorn och kolla om våran keyboard har kommit. Hoppas hoppas hoppas! Jag och Signe har kollat på lite låtar som vi ska börja nöta så fort den kommer innanför dörren ; ) Älska musik 4ever! Har sagt det förut och säger det igen; Ett liv utan musik är inte värt att leva!

Oh this town
kills you when your young
Oh this town
kills you when your young

You die young
You die when you're young
You die when you're young
We are shadows
oh we're shadows
Just shadows in the alley

Nu ska jag se på summerland innan jag ska sussa. Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0