One sweet day"

Hemma efter ännu en kväll på BodenAlive. Har gått med samma gäng ikv: Emma, Julia, Maggie och Henrika : ) Träffade lite folk, gick omkring, snackade osv. Jag har alltid varit åksjuk och inte kunnat åka några karuseller. För några år sedan drog nån med mig i "breakdance" och jag tyckte faktiskt att det var roligt. Sen testade jag även virvelvinden och om jag bara åker en, max två, gånger per kväll så brukar det gå bra. Men ikväll vågade jag mig upp i Star Dancer. Jösses! Det trodde jag aldrig. Men det var faktiskt riktigt kul. Jag blev lite illamående så jag åkte inge mer, men det var det värt. Maggie hittade en hundring på marken så vi köpte biljetter för den.
Självklart så skulle ju jag ha glass också så vid elvatiden traskade vi iväg till Statoil, vi är numera stammisar där. Värsta söta killen som jobbar i kassan. Han börjar nog snart undra vad vi är för ena eftersom att vi köper så mycket glass att vi får mängdrabatt ; ) haha!

Måste bara få uttrycka hur oerhört töntigt jag tycker att det är med folk som spelar fulla! Kan räkna upp ett antal personer! Har dom inte något bättre för sig? Korsjösses! Skaffa er liv för fasen! Ajja inte mitt problem.

För övrigt så har vi börjat planera för en stockholmstripp innan skolan börjar igen i höst. Ska bli riktigt trevligt. Jag har ju redan varit i sthlm en gång i sommar men en gång till skadar nog inte ; ) Vi tänkte gå lite på grönan, vilket jag och pappa inte hann med för två helger sen, shoppa lite och bara glida runt :b Vet inte än vilka vi blir men jag är ganska säker på att vi kommer att ha kul hur som helst, det är ju ganska sällan vi inte har det.

Imorn ska kanske jag, Emma och Julia cykla förbi Lotta, våran klassföreståndare från sjuan till nian, och kika på hennes hundvalpar. Och så ska vi nog fara förbi ica och köpa glass, jag måste ju fylla mitt dagliga behov ; ) På kvällen blir det fotboll på prokektorn, välkomna alla intresserade :b Har en känsla att jag och Julia kommer att väsnas mest, det brukar ju vara så när det är fotboll på g. Sen ska Jag ju upp tidigt och jobba på måndag, med det ska nog gå bra. Hoppas att jag får jobba med nå vettiga människor, inte nå fjortisar eller drägg eller liknande.

Nä nu ska jag nog sova, börjar bli lite trött fakitskt. Skriver mest troligt igen imorn. Höres!

And I know you're shining down on me from heaven
Like so many friends we've lost along the way
And I know eventually we'll be together
One sweet day

Kommentarer
Postat av: liza

håller helt och hållet med om det med folk som spelar fulla, vilket är ungefär 99% av alla små fjortisar!

2008-06-29 @ 14:56:00
URL: http://lizaahaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0