Magnum colombia!

Första dagen på jobbet idag. Ganska chill. Började klockan åtta. Jag jobbar med Anni, Angelica, Adam, Jansson och Tedda, haha vilket gäng ; ) Innan idag hade jag inte klippt gräset en enda gång i hela mitt liv, skamligt jag vet. Men idag klippte vi 6 fotbollsplaner dels med vanlig gräsklippare men mestadels med åkgräsklippare, som var svinroligt! På lunchen åkte jag och Anni på ica och köpte glass. Jag har en känsla av att det kommer att bli en daglig ritual :b Vi ska testa typ alla sorter vi hittar. Idag blev det magnum colombia, en klar favorit. Vi får se vad det blir  för en imorn. Om det blir bra väder någon dag kanske det blir vattenkrig :b

Nu ska jag spela synt. Håller på att lära mig ett antal nya låtar. Det är ruskigt roligt!

Just det, fick intagningsbesked idag, det blir IB till hösten : ) Woho!

See you later...

There's a time for everyone,
If they only learn
That the twisting kaleidoscope
Moves us all in turn

Kommentarer
Postat av: liza

hörru glassexperten, säg till om du hittar någon supermumsig som man bara måste prova ! kan tipsa om carte d´or fever for chocolate eller carte d´or creme di mascarpone! rocky road är ju också smarrig, du som gillar chocolate : )

2008-06-30 @ 22:07:09
URL: http://lizaahaansson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag ska säga till ; ) tack för tipsen, får nog ta och prova nån av dom :b

2008-07-02 @ 16:49:49
URL: http://nevenseenthelightofday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0