Hola!

Nu ska jag snart åka på street dance. Linda och Bogge hämtar upp mig kvart i tre. Först ska vi träna i två timmar innan vi ska in till stan och visa upp våra talanger :P Är lite nervis faktiskt, vi har ju lärt oss typ tre nya koreografier (korta ioförsig men ändå) på tre träningar. Så vi har ju inte precis hunnit nöta dom som vi har gjort med våra tidigare danser.

Har nyss sett på ytterligare ett avsnitt av Summerland, jag började gråta för att det var så sorgligt. Jag lipar alltid när jag ser på nån snyft-film eller liknande. Vad ska det egentligen vara bra för? :P

Igårkväll kom Tim och Helena förbi, Tim övningskörde. Haha vi stod i fönstret och psykade honom när dom skulle fara hem. Jag måste ju skicka in nå grejs om att jag ska börja övningsköra snart och så måste man ju gå nån himla kurs också. Jag har en känsla av att jag inte är någon naturbegåvning och att jag kommer ha liiite problem med att få bilen att göra det jag vill att den ska göra ;) Men även det löser sig nog förr eller senare.

Pappas kusse Vivi som vi bodde hos i sthlm kom upp hit igår och ska vara här till måndag tror jag. Jag ska höra med henne om det är ok att jag och nån/några kompisar kommer och bor hos henne några dagar i slutet av sommaren. Skulle vara skönt att komma bort lite innan skolan och allt startar igen. Och jag är ganska säker på att det kommer att gå bra. Men man behöver ju lite pengar också. Jag ska ju sommarjobba, börjar nästa vecka, men dom pengarna hade jag tänkt att spara så att jag, Emma, Linda och Maggie kan fara och tågluffa i europa en månad nästa sommar. Det skulle vara grymt kul så jag hoppas att det kommer att lösa sig. Jag hoppas också på att få åka till USA ett år och gå i skola där, det skulle i så fall bli i tvån och då kanske man inte vill åka bort en månad sen komma hem ett tag och sen åka bort ett helt år. Så vi får se hur det blir med allt det där. Bara framtiden kan visa. Jag hoppas iaf på det bästa, vad nu det visara sig vara ;)

Nu ska jag ta och göra mig redo för att dansa hela dagen. Skriver nog ikväll igen :)

And i wonder when I sing along with you,
If everything could ever feel this real forever.
If anything could ever be this good again,
The only thing I'll ever ask of you.
You gotta promise not to stop when I say when.

L8er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0