Heaven´

Har inte skrivit på ett tag nu. Jag kände att jag hade suttit lite väl mycket vid datorn på sistånde och tog en liten paus, dvs typ en dag ; ) Igår Var jag och jobbade på travet... :S booooring! Jag fattar inte hur folk frivilligt kan spendera tid där. Men det är väl upp till var och en. Mamma skulle egentligen jobba men hon är sjuk så jag fick rycka in ist och agera förälder till SIF F96. Ganska kul med tanke på att jag inte r förälder och Signe inte är 96:a :b Stod i 3 timmar och tog betalt för parkeringsbiljetter och höll på att frysa ihjäl, mina fingrar hade blivit lila efter typ en timme. Tur att pappa var så snäll att han kom och hämtade mig så att jag slapp cykla hem. Tack! Väl hemma satte jag mig direkt vid våran keyboard som pappa hade varit och hämtat. Lärde mig Bryan Adams lå "heaven". Har aldrig spelat piano eller keyboard innan men det är sjuk roligt och något som jag iaf tänker försöka satsa på. Tillsammans med basen och sången så klart. Hann bara spela i typ en halvtimme sen var jag tvungen att käka och byta om för ännu en dansuppvisning. Cyklade till SV:s kontor till kl halv 6. Där värmde vi upp osv. Igår var även två killar med, varav den ena var svinsnygg! ; ) Halv 7 var vi nere vid "örat" och dansade. Som vanligt så gjorde jag fel på vår första dans (den som jag har övat mest av alla på och den dans som vi har dansat mest) och då började först jag att skratta och sen hakade publiken på. Våra nya danser blev svinbra. Med Street och breakdance. Och vårat jam på slutet. Hade ruskigt kul. Sen var den bara att cykla hem och duscha för att sedan cykla in till stan igen. När jag kom in på tivolit mötte jag Julia och Henrika och snackade med dom ett tag.Sen gick jag vidare för att träffa Maggie och Emma. Det var jättekul att träffa Emma igen! Hon hade fått asfin solbränna. Vi gick omkring lite, snackade med lite folk osv och så åkte vi ju virvlvinden. HAHA! Det snurrade så sjuktmycket så det gick knappt att andas. Jösses vad vi garvade. Jag, Maggie, Emma, Julia och Henrika gick med varandra hela kvällen. Sen träffade vi ju Elli,Linda och Amanda några gånger också. Kl tio gick vi och såg Ola. När han precis hade varit med i idol så var han faktiskt asbra, han första skiva:ojojoj! Men sen dess har det gått utför, med fjollfestivalen, en massa Radioäckellåtar, plattat hår och smink. Så innan han kom ut på scenen stod jag och Henrika och snackade om hur gayig han ser ut och vara osv. Men sen när han kom ut på scenen med lockar i håret, noll smink och assnygga kläder blev det lite andra tongångar ; ) Vi stod nästan längst fram hela tiden och skrev lite då och då :b KORSJÖSSES vad snygg han är! Lätt snyggast i Svea rike! När hans framträdande var slut var det bara att torka dreglet och fortsätta strutta runt bland massa folk. Julia skulle hem kl ett så då sa bye bye till henne och Henrika och så gick jag,Emma och Maggie mot Maggie för att hämta Emmas cykel. På vägen kom jag på hur sugen jag var på glass så vi gick förbi rönnbäcks glassbar för att se om den var öppen vilken den inte var. Så då gick vi till Statoil istället. Vid halv två gick jag och Emma tillbaka till tivolit, som då hade stängt, för att hämta min cykel. Det var ganska kallt att cykla hem. Jag var väl hemma vid tvåtiden och då var pappa fortfarande uppe. Dom hade ju spelat i nått öltält och han sa att det var deras bästa spelning någonsin, det hade tydligen varit svinmycket folk. Jag och pappa gjorde typ minipizzor och satte oss framför tv:n och fikade och snackade lite. Eller jag snackade till pappa sa åt ig att hållatyst :b haha. Vid tre gick jag ner till källaren för att sova.Sov till typ kvart över tolv när mamma kom och väckte mig. Jag satte mig vid keyboarden på en gång och lärde mig Rihannas "unfaithful" och Phill Collins "against all odds". Sen kom Vivi förbi en stund. Hon sa åt mig att komma och hälsa på henne i sthlm snart och att jag skulle ta med mig 18 kompisar, så det är bara att ni hör av er om ni ska följa ; )

Ikväll ska vi till Sundbergs, jag tror att Sandbergs också ska dit. Det är en tradition vi har haft varje år Boden Alive har "funnits". Brukar vara ganska trevligt. Viktor den klanten har brytit två fingrar när han hoppade stutsmatta. haha! Jag ska nog in till stan med Emma och Maggie ikv också. Får se hur länge jag orkar ikv. Börjar ju jobba på måndag så det kanske är bäst att försöka ställa tilbaka dygnet lite iaf.

Jag har för mig att det var något jag skulle göra imor men jag kommer inte ihåg vad det är.. Får väl se. Nu ska jag iaf chilla lite innan vi ska bort. Later!

I've been waitin' for so long
For somethin' to arrive
For love to come along
Now our dreams are comin' true
Trough the good times and the bad
Yeah-I'll be standin' there by you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0