What goes around..

Har just kommit hem från jobbet. Har bara varit Jansson, Tedda och jag nu efter lunch. Chilligt värre, det ända som är jobbigt är att vi börjar så tidigt på morgonen. Men det är ju bara fyra dagar kvar nu : ) hoppas att det blir riktigt stekarväder i veckan! För det första så skämms jag för hur blek jag är! Jag hoppas att jag inte har sett ut så här varje sommar, men jag är inte den som gillar att ligga och sola (bara om jag är utomlands). Och för det andra så vill jag ha vattenkrig :b haha! Vi ska beställa pizza nån dag igen. Det ända vi tänker på när vi jobbar är mat ; )

Igår for jag och mamma och sprang. Gick ganska tugnt men vi tog oss ut i alla fall. Vi sprang samma runda som i fredags, uppförsbackarna x2. Jag är heltänd på Bellmanstafetten! : ) Hoppas att F1 hinner få sin lön så att hon kan följa. Vi måste börja planera och boka biljetter osv. Sånt är också skoj :b Men vi saknar fortfarande två löpare till i vårat lag.. Intresserade?
Just det, jag måste kolla upp om grönan fortfarande har öppet då, men det borde dom ju ha. Fatta skoj/mysigt det kommer att bli om vi nu får ihop ett lag : )

Maggie, och kanske F1, ska komma förbi ett tag ikväll. I så fall lär vi sitta och snacka om det en hel del ; ) Övriga i min familj ska åka iväg med husvagnen i några dagar så jag är ensam hemma ; ) någon som vill flytta hit en par dagar? Synd bara att jag jobbar.. Men det går att bo här i alla fall :b

Jaja så ligger det till.. Ciao!

..comes around

Kommentarer
Postat av: emma

SLUTA SÄGA ATT DU INTE ÄR BRUN !

2008-07-16 @ 16:02:11
URL: http://emmanilss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0