Wall to wall

Maggie och Fredarika kom inte igår, det blev för sent med tanke på att alla vi jobbar. Så vi tog det idag istället : ) Först smsade jag med dom hela dagen. Och sen efter vi hade slutat cyklade dom till moi. Vi satt och snackade osv  ett tag och sen satte vi oss vid datorn och kollade upp lite inför Stockholmstrippen. Julia kanske ska följa, och Emma ska kolla om hon kan/vill. Vi vill helst flyga tur och retur och det är inte så dyrt. Vi kollade också lite på olika vandrarhem och hittade några bra alternativ. Efter ett tag kom jag på att jag ju skulle göra våfflor ; ) Så började jag joxa med det medans Maggie Och F1 fortsatte kika på datorn. Våfflorna blev väl ändå godkända :b Vi kände oss lite sega efter att ha käkat men tog oss ändå ut i skogen för ett löppass. Vi körde i bsk, fram och tillbaka och såklart uppförsbackarna x2 ; ) Det gick fin fint!

Nu kom Emma och Julia så nu orkar jag inte skriva mer, har inte träffat dom på aslänge !

They keep coming from wall to wall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0