Chill

Har varit riktigt slö idag. Städat en hel del och legat på sängen och kollat på tv. Tim kom hit vid sju och vi lirade lite guitar hero. Sen kom Anton också. Nu har dom dragit in till stan för att kira lite pizza. Väldigt passande med tanke på att jag fortfarande är förkyld och inte kan träna... Men är det sommarlov så är det, man måste ju få njuta lite av det : )
ch
Var med Viktor igår, vi hittade inte Pirates 2 så vi såg på 8 mile ist. Och spelade huitar hero så klart, och så hann vi u snacka lite också. Det är ganska chill att ha en killkompis som man kan snacka med, det blir inte riktigt på samma sätt som med en tjej. Man ser saker olika och det är bra att höra saker från en annan vinkel än ens egen.

Just nu har jag en period där jag inte riktigt vet vad jag vill med saker och ting. Det kan vara små saker som egentligen inte har någon betydelse, ändå börjar jag tänka en massa i onödan. Är det här rätt? osv. Man kanske inte alltid måste ha svar på allt, men det skulle vara skönt att veta vilka frågor det är som man måste ha svar på. Allt blir så komplicerat när man tänker på det: När man tänker för mycket helt enkelt, och det är en sak som jag är väldigt bra på att göra. Och det har ju både för- och nackdelar.

När boysen kommer tillbaka så ska vi väl käka och kanske se nån film. Får se om dom har stannat och hyrt nån, annars pratade Anton om nån rolig film som han hade. När jag tänker efter så var det aslänge sen jag var med Anton, och Tim också egentligen. Men speciellt Anton. Jag brukar ju inte vara med honom själv, nu längre iaf, utan vi brukar vara ett gäng. Förra sommaren var vi ganska mycket med varandra, jag, Tim, Anton, Julia, Lisa, Signe och Jessie. Vi grillade och såg på en massa film osv osv. Mycket trevligt. Det har vi inte gjort något än i sommar. Detkanske kommer nu. Fast Tim åker ju bort igen om några dagar.. Det är så svårt att lanera in något på sommaren, alltid är det nån som inte kan. Men så är det.

L8er!

Jonas Brothers! <3

I've been to the year 3000
Not much has changed but they lived underwater
And your great-great-great grandaughter
Is doing fine

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Att lyssna till känslan kan vara bra vännen <3

och ibland kan man undra om det kommer att bli rätt, oftast ja :)<3



Kram Fredrika

2008-07-23 @ 01:31:11
URL: http://beeproud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0