Tjo!

Är precis hemma på lunch. Det är bara jag, Angelica och Adam på jobbet idag. Vi har mest suttit och spelat kort och snackat, men även jobbat lite :b och då menar jag verkligen lite! Klipper lite gräs och målar linjer på planerna, tufft jobb allstå.

Igår kom en massa folk förbi och fikade osv. Jag fick en ny dvd-spelare, ett nitbälte som var väldigt lämpligt med tanke på att mitt gamla svarta har tappat typ hälften av alla nitar, och så fick jag pengar osv osv : ) Sen spelade vi lite guitar hero så klart. När alla hade farit gick jag ner till mig och laddade in lite musik till telen, som jag är mycket nöjd med än så länge, och kollade runt lite på nätet. Sen somnade jag väl kring tolv-tiden.

Jag var otroligt trött i morse och fattade ingenting när alarmet ringde för jag trodde att det var helg. I tisdags trodde jag att det var fredag. Så det känns som att det har varit lååång. Men nu äntligen är det fredag. Signe ska sjunga på nått bröllop imorn så jag ska nog till kyrkan och lyssna, vet ej vilka som gifter sig. Sen har jag nog inge planer för helgen så det är bara att höra av er om ni vill hitta på nå ; )

Nä nu ska jag gå upp och käka, take care!

With you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0