Smile like you mean it

Steg upp efter att ha sovit mindre än sex timar för att jobba. Otroligt slapp dag till och med för att jobba på bossevallen. Vi somnade i gräset efter lunch. Jag och Anni snackade typ om mat och en massa andra onyttigheter i princip hela dagen. Vi snackade också om att tälta på bossevallen natten till sista dagen på jobbet. Haha, kul och tälta på en fotbollsplan i björns.

Efter jobbet chillade jag lite ett tag och sen for jag ut och sprang. Signe var hos våran faster och hon skulle möta mig med cykeln efter vägen, men jag hann springa ända fram till våran faster som bor typ vid badhuset så hela rundan blev väl ca 7km. Inte så mycket men jag har ju inte sprungit på typ tre veckor, är inte i toppform precis. Kommer att få träningsvärk tills imorn tror jag. Fast jag brukar inte få det så ofta, inte av att springa iaf, men jag kommer nog att vara lite stel i alla fall.

På kvällen kom Anton och Viktor hit, vi låg och kollade på Björn Gustafsson. Kan typ alla hans repliker från parlamentet nu :b Sen såg Jag, Sigge, Anton, Viktor, mamma och pappa på en film. Det var typ en skräckis, en vampyrfilm. Jag brukar inte gilla dom och inte heller denna är någon favorit. Men jag blev skraj i alla fall.

Emma är hemma igen! : ) och snart åker hon igen... Undviker du oss, Emma? Man börjar ju fundera ; )

Lyssnar just nu på Lifehouse. Grymt bra! Linda, om (när) dom kommer till Sverige så ska vi åka och se dom! : ) Det är något som jag också vill göra i mitt liv. Fara och se band och artister som jag gillar. Jag har alltid sagt att jag ska se Foo Fighters och Red hot chili peppers innan jag dör, och nu har jag ju sett FF. Fast dom vill jag se igen så jag stryker det inte från min "att-göra-i-mitt-liv-lista". Hela den listan orkar jag inte skriva nu i alla fall :b någon annan gång kanske..

MÅSTE sova nu och jag inte vill svimma av sömnbrist eller nått imorn. Natti!

Looking back at the sunsets on the Eastside
We lost track of the time
Dreams aren't what they used to be
Some things slide by carelessly

Smile like you mean it
Smile like you mean it

Kommentarer
Postat av: emma

jag undviker er inte! eller jo, kanske (xD), det är ju preciis därför jag bokar upp hela sommaren. Ni andra jobbar ju bara hela tiden! och dom som inte jobbar far bort, så jo, då åker jag också iväg. :P



Krams <3

2008-07-08 @ 00:34:48
URL: http://emmanilss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0