Slingor :b

Har jobbat idag, var måttligt trött med tanke på att jag sov typ 4-5 timmar. Jag har så fruktansvärt ont i halsen. Men jobbet gick bra. Vi låg mest i gräset och spelade kort. Efter jobbet for jag och Julia och handlade inför på lördag. Sen käkade jag och så kom F1 och Julia hit. Vi skulle göra slingor på F1 och så blev det lite färg över. Så jag och Julia tänkte att vi kunde ju göra nån slinga. Och mina blev väl helt ok. När Julia såg sina skrek hon rakt ut. Hon har ju typ svart hår och nu har hon även en orange fet fläck på ena sidan. Jag och F1 höll på att garva ihjäl oss! Haha!

Nu har F1 äkt hem och Viktor har kommit hit. Vi sitter i källarn och spelar guirat hero. Jag håller på att fixa lite te : ) Sista dagen på jobbet imorn!

Ciao!

Hit me with your best shoot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0