Shadow of the day

Igår kom som sagt Emma och Julia hit och sov här. Vi hade inte träffat varandra på ett bra tag, jag har jobbat, Julia varit i götet och Emma i sthlm. Men igår var vi back in action ; ) Vi satt och kollade runt lite på datorn, pratade med Samuel i telen, "spelade" synt, dampade och så det viktigaste: käkade popcorn! Jag tror inte att vi kan vara med varandra (hos mig iaf) utan att göra det :b Vi höll iaf igång till klockan 4 på morgonen typ. Vi masserade varandra också. Korsjösses vad skönt det var! När man var helt trött och allting : )

Vi steg upp vid tolvtiden och åt frukost osv. Sen for dom hem vid ett. Jag har legat ute ett tag i solen idag, vilket är mycket ovanligt för att vara jag. Jag somnade nästan, hur skönt som helst! Fast det var en massa insekter som börja krypa på mig hela tiden och då vaknade jag. Sen har jag gjort rent år Doris, marsvinet, och lagat lite mat. Pastasås med räkor och lax och så pasta till det då. Och så stekte jag Halomiost och gjorde en fetaost sallad : ) Mums! Jag älskar Halomi!

På kvällen kom Fredrika, Julia, Henrika och Emma hit och vi spelade kubb, yatzy och guitar hero. Mycket trevlig kväll måste jag säga : ) Puss på er tjejor! Nu har alla farit hem och jag sitter här och lyssnar på lite musik, som vanligt vill säga. Ska gå och lägga mig snart, näst sista dagen på jobbet imorn. Det blir nog att beställa pizza till lunch. Inte så sugen på det faktiskt men vi måste ju fira att vi typ har jobbat klart nu ; )

Jag har ruskigt ont i halsen idag... Inte alls bra. Jag var ju snuvig förra veckan, men hann ändå med tre löppass, och nu kommer detta. Jag har inte tid att vara sjuk! Jag har ju 59dagar på mig att träna upp mig till Bellmanstafetten. Vårat projekt just nu är att försöka övertala Emma att hon ska vara med. Du är inte otränad Emma! Okej? Bra ; ) Vi måste ju komma på ett lagnamn också. Vi har vissa planer att heta något med att vi är Camillas (idrottsläraren år 7-9) tjejor, hennes MVG-barn :b haha Och så ska vi ju så klart berätta för Camilla att vi ska till Stockholm och springa. Idrottslektionerna på sanden var helt klart dom bästa!

Nä nu väntar min säng på mig :b Nighty!

And the sun will set for you
The sun will set for you
And the shadow of the day
Will embrace the world in grey
And the sun will you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0