Paint the silence

Gårdagen: Jobbade, hade som vanligt inte mycket att göra, somnade som vanligt i gräset ett antal gånger. Käkade två feta glassar på mindre än en timme. Blev förkyld, kunde inte träna. Såg film på kvällen: National treasure 2. Låg vid datorn och kollade på parlamentet. Somnade för sent.

Idag: Död i morse. Jobbade, oljade altanen, klippte 7-mannaplanen, sov, spelade kort och fick en ickeplanerad dusch. När jag kom hem var min kusin Marcus här, ska kanske sova hos oss för första gången inatt. Har precis käkat fetaste midda'n, två nachotallrikar, mums! ; ) Ska vara med Emma ett tag ikv, så jag hinner träffa henne innan hon ska åka till stockholm imorn. Julia for till gbg idag och Linda är i stockholm nu. Undviker alla mig nu?.. :b

Fick veta att vi tydligen först ska jobba från 07.15-15 på bossevallen imorn och sen på travet från 15.45, kul födelsedag...NOT! Ska se om jag kan få slippa travet, hade ju varit rätt så skönt. Kommer nog att få en ny telefon imorn. Kan behövas med tanke på att Agge kastade sönder min nuvarande i Polen. Eller den funkar ju iaf, någorlunda.

Hittade 11st fyrklövrar idag. Har inte haft nå tur än så länge.. Kanske borde köpa en trisslott : )

Nä nu orkar jag inte skriva nå mer. Höres & synes! B-)

Now the violence sleeps inside
Abandon feeling for just a piece of mind
It's the reason why your teething side irates me

Kommentarer
Postat av: Mags !!!

Hejsan gummsan :)

jag undviker inte dig, men vi måste hitta på något någon kväll hära :)

2008-07-09 @ 21:40:53
URL: http://curlysuee.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej du ; ) <3

Skönt att höra ! :b självklart ska vi hitta på nå! Förresten så funderar jag och Julia att ha vårat födelsdags-tjosan lördag den 19:onde, kan du då ? :) <3<3

2008-07-09 @ 23:31:02
URL: http://nevenseenthelightofday.blogg.se/
Postat av: Mags!

Jajjamen då kan jag ; ) <3

2008-07-12 @ 10:42:18
URL: http://curlysuee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0