Najs helg : )

Har kommit hem nu efter en helg i husvagnen. Jag och Signe åkte upp till Töre i torsdags. Det finns ingen badplats där men det finns en båtbrygga som man kan hoppa ifrån och det gjorde vi så klart. När vi sen skulle gå upp så gick Signe ut, med hennes gigantiska handduk, på en sån där smal sak som båtarna lägger fast emellan. Och självklart så kom det en liten båt och körde förbi så att det uppstod vågor. Dom var visserligen små men det var tillräckligt för att Signe skulle tappa balansen och ramla i vattnet :b haha jag skratta så jag grät. Och sen när hon skulle lyfta upp handduken till mig så var den så tung att hon tröcks ner under vattnet. Ojoj det var skojigt.

I fredags åkte vi vidare till Frevisören, en camping en bit utanför Kalix som ligger vid havet. Ganska mysigt ställe faktiskt. Famlijen Brännströms var också med, Pelle (som spelar bas i Soffgruppen tillsammans med pappa), Malin, Felix och Oskar. Och så var Malins föräldrar med. När vi kom dit så gick vi och badade på en gång sen var det grillat till middag och minigolf som gällde. Jag suger på minigolf men lyckades ändå vinna ; ) Det kanske var för att banorna också sög, så det matchade ju ganska bra. På kvällen var det Patrik Törnqvist som spelade i resturangen, han brukar spela i klinten lite då och då. Signe gick tillbaka till husvagnen medans jag och Felix tog ett kvällsdopp. Iskallt!

I lördags var det beachen som gällde ; ) Det var strålande sol men tyvärr så blåste det typ storm hela dagen. Alla gick upp ganska tidigt efter lunch, förutom jag och Felix. Vi låg typ och dampade på stranden hela dagen, och smsade med Maggie så klart ; ) Sen blev det dusch, middag och en ny omgång minigolf. Den har gången blev vi 8 st som spelade och gissa vem som vann. :b Jag! Jag lyckades till och med göra hole in one på samma hål som kvällen innan. När pappa frågade vem som hade vunnit och vi sa att det var jag svarade han: Va? Det är ju omöjligt, Du är ju totalt värdelös på minigolf!    Tack för att du tror på mig pappa ;b

På kvällen var det kortspel som gällde ; ) Jag kan ju bara säga att det inte gick så bra för Felix :b haha. Men vi gjorde en tidig kväll även igår. Så imorse var det bara att packa ihop allt och sen ner till stranden. Amanda, Amla ocj Jossan kom dit och badade : ) Amanda är hur brun som helst, fusk!

Ikväll har jag varit med Emma. Vi har kollat upp om det finns kvar biljetter till Turnén 2008, med Björn Gustafsson, Soran Ismail, Måns Möller och Özz. Det fanns det, vi bokar imorn! : ) Fatta vad kul! Jag kommer väl att dregla en hel del över både Björn och Soran men det får dom stå ut med ; )
Sen har vi laddat ner ett antal olika program till datorn för att kunna se film, vilket vi lyckades med till slut. Gossip Girl, here I come! Tyvärr så har jag bara laddat ner två avsnitt och sen finns det inga mer (från den användaren) förän avsnitt 8 så jag vet inte riktigt hur jag ska göra... haha vilka problem jag har :b

Imorn ska jag ta och ringa farfar. Jag är inte säker på att dom har kommit hem från fjällen än, men jag får väl kolla. Han ville ha hjälp med att måla i stugan, och jag får ju betalt så varför inte? ; ) Då kan jag ju passa på att övertala honom att vi ska åka utomlands. Jag ska bara tänka ut vars jag vill åka först :b haha

Nej nu måste jag nog ta och lägga mig, ska försöka att hålla dygnsrytmen i något så när bra skick ; ) Ciao!

Imagine that the pillow that you cried on was my chest
And the tissue that you wiped yo face with was my hand


Will all of us get to know love?....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0