Just a ride

Emma har precis farit hem. Jag for först till henne och så viasde hon mig lite bilder från när dom var på kreta. Inte avis! :b Sen cyklade vi tll mig och spelade guitar hero. Gick fin fiint! Sen kollade vi ju så klart på Björn Gustafsson på youtube också. Och snackade med Julia som satt i tåget på väg till Gbg.

Sitter just nu och äter äpple och kladdkaka, fin kombination. ; ) Min kära mor har gjort två tårtor och två kladdkakor tills imorn. Jag måste göra nån deal så att jag slipper jobba på travet. Sånt har jag varken tid eller lust till. Nej jag ska ha tårtätartävling med farfar. Haha! Tro det eller mig men han brukar faktiskt äta mer än mig ; )

Jag som hade tänkt att gå och lägga mig riktigt tidigt ikväll. Ohnej inte den här kvällen heller. Ser verkligen fram emot när telen ringer klockan sex imorn bitti... Nu ska jag gå och borsta tänderna osv, intressant jag vet :b Ajja får se om jag hinner skriva nå imorn. Ha de bäst! =)

It's just a ride, it's just a ride
No need to run, no need to hide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0