Jerk it out

Steg upp kloackan 6 och duschade osv. Det låg ett paket på bordet, det innehöll en GOALtidning. Jag har fått en halvårsprenumeration, Tack! Nu kan jag läsa och dregla över en massa fotbollssnyggingar dagarna långa : ) Jag började redan när jag åt frukost. Det var en som hade skickat in en insändare och tyckte att dom skrev för mycket om Ronaldo... Ursäkta, men hur kan man skriva för mycket om honom???! :b Efter att jag hade läst ett tag cyklade jag till jobbet. Klippte 11-manna och spelade chicago med Angelica, Adam och Tedda. Sen kom pappa med tårta, mums!

När jag kom hem för att äta luch fick jag paket ; ) En DVD med Mando Diao av Signe, Tack! Älska Mando! Och så fick jag en ny tele. Sony Ericson w350i tror jag att den heter. Det var en sån jag ville ha, fast jag visste inte vilken färg. Det blev en ljusblå. Det är så tråkigt när alla walkman mobiler är svart/oranga. Sen kommer jag att få lite mer presenter under dagen. =)

Jag slapp iaf att jobba travet ikv, tack och lov för det! Jag behövde bara jobba en timme efter luch ist. Så nu har jag ledigt resten av dagen. Skönt. Ska ta det lugnt ett tag nu innan vi får främmande. Skriver kanske senare : ) Bye!

Cause it's easy once you how it's done
You can't stop now
It's already begun
You feel it runnin' trough your bones
And you jerk it out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0