I wanna be

Jag har seriöst någon allvarlig skada i min skalle! Jag hade ju bestämt mig för att inte vara uppe så länge, men så klart... Jag var vaken till typ halv sex!!! Jag hade datorn i sängen och låg och kollade olika saker på youtube och tiden bara rann iväg. Det är ju typiskt! Men ikväll får det inte bli så sent, även om klockan redan är över halv ett :b haha

Vaknade vid halv tolv, käkade en macka och såg en film som gick på tv. Vid 2 tiden for jag, mamma och pappa till storheden. Ruggigt mycket folk, speciellt norrmän. Jag köpte 4 par örhängen,(12) armband, klämmor, en grå långärmad tröja, en svart topp, en orange tubtopp och en lång kortärmad grå kofta : ) Är mycket nöjd med mina inköp. Jag är i stort behov av nya kläder just nu. Måste byta ut ungefär hela min garderob innan skolan börjar, hur jag nu ska ha råd med det  :s Jag behöver jeans i alla dess former och färger, gärna ett par klarblåa, ett par röda, ett par gröna och ett par gula. Me loves färgade jeans! ; ) Och så har jag plötsligt blivit kär i koftor. Så såna vill jag ha massvis av! Och så allt annat man kan tänka sig :b

Vi kom hem vid halv åtta och då lagde vi middag. Nachotallrik, mums! : ) Sen gick jag och Julia ut en sväng runt byn och bara snackade. Mysigt <3 Sen gick vi förbi Emma och snodde lite muffins och kakor av henne :b haha. Vi tänkte ju beställa biljetter till Turnén 2008 ikväll men det blir nog imorn ist.

Nu sitter jag och försöker lära mig I wanna be av Chris Brown på synten. Riktigt bra låt och pianospelet är grymt. Jag kan nästan hela låten nu men det är lite trixigt att få till alla övergångar snyggt. Det är ju både ackord och fingerspel samtidigt och för mig som inte kan spela så blir det lite hackigt. Men övning ger färdighet :b Så nu ska jag nog sätta mig och fortsätta klinka en liten stund till, dvs inte till halv sex :b

Over and out!

Wanna be the one you run to, wanna be the one that ain't gon hurt you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0