Hear you me'

Rubriken är titeln på en låt av Jimmy eat world, tänkte bara säga det så att ni inte tänker att jag inte kan engelsk grammatik, för lite kan jag då iaf ; ) Det blev inget mer inlägg igår för datan laggade ihop totalt! Det gick inte att stänga av den eller nått.. Igår kväll tog Anneli en spruta på mig, det gick fint. Sen gick jag, Viktor och Anton över till oss för att spela guitar hero. Dom är typ naturbegåvningar i den familjen. Signe kom och var med efter att ha varit och sett sif f94 vinna med 16-0 mot nått lag. Vi spelade GH i ganska många timmar :b Vi är lite geaks

Idag hade jag planer på att fara ut och springa, som vanligt. Men efter att jag hade ätit lunch blev jag konstigt illamående... Väntar med att springa tills det går över. Jag läste lite om tjejmilen igår och sista anmälninsdag var den 30 juni..., men det går att efteranmäla sig till den typ 11 augusti. Men det kostar extra. 340 kr om man ska ha tidtagning. Hoppas att jag kan springa den! Jag hittade också ett träningsschema som man kunde följa, och det hade jag tänkt försöka göra även om jag inte ska spring tjejmilen. Bra träning iaf : ) enligt det schemat skulle det vara vilodag idag men eftersom att jag inte tränade igår så tänkte jag göra det idag: 6km på 33-36 min och 15 min syrketräning. Sen var det nått annat imorn.

Jag måste bara få säga detta ännu en gång: Älska musik! Ett liv utan musik är inte värt att leva! Så enkelt är det. Det finns så sjukt många bra artister och låtar så att jag vet knappt vars jag ska börja. Jag vet inte vad jag hade gjort om min familj inte hade varit en musikfamilj. Hade inte pappa spelat i "soffgruppen" så hade vi knappast haft all musikutrustning som vi har. Och vad skulle jag ha gjort då? En fråga som förmodligen inte går att svara på. Mi musica! <3

Nä nu ska jag ta och vila lite så att illamåendet förhoppningsvis försvinner, jag vill ju hinna ut och springa så fort som möjligt. Signe sa att hon kunde följa. Och Viktor har lovat att springa med mig på måndag när han har tagit bort sitt gips. Det är mycket rologare att springa med någon annan, även om man inte snackar med varandra. :b

L8er!

May angels lead you in
Hear you me my friends
On sleepless roads, the sleepless go
May angels lead you in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0