Guitar Hero!

Har svinont i skallen men ville skriva av mig lite iaf. Inte för att jag har så himla mycket att skriva om men i alla fall ; ) Ytterligare en slö dag på jobbet, har mest legat och solat. Utan vidare framgång för övrigt... Varför ska det vara så svårt att få nån färg?!? Vi klippte 7-mannaplanen och målade färdigt flaggstången. Sen ringde vi efter pizza, lagomt smalt! En familjepizza och 3 vanliga, vi är ju inte dom mest nyttiga i vårat "jobblag" :b Som pricken över i:et så promenixa vi tillica och köpte glass efter det. Twister blev det idag. Smarr!

När vi hade käkat glass var det så varmt att vi slog igång vattenslangen och "badade" i den ett tag. Sjukt kallt vatten! Vi typ sprang igenom den som nå treåringar, haha :b asroligt! Jansson fixade den perfekta stekarfrisyren, han skulle bara ha haft agges hatt från polen och ett par glajjor så hade looken varit fulländad.

Efter lunchen hade vi inte mycket att göra, i princip inget alls faktiskt. Så vi la oss och solade, igen utan framgång. Och mitt nät jag låg där och stekte,höll nästan på att somna, så får jag en iskall dusch av Adam som slog på vattenslangen och dränkte mig + att jag fick 3 liter vatten i örat och en halv hjärtattack. Tack för det, Adam! ; )

Jag säger bara: Guitar Hero 4life! Det kan seriöst inte finnas något här i världen som slår det! Jag och Viktor nötte i tre timmar igår. Och han ägde mig totalt, fast han har två brutna fingrar och gipsat ihop tre. Haha, klanten själv! När jag kom hem från jobbet idag spelade jag också. Så fruktansvärt skoj!

Har varit och firat min lilla kusse som fyller 6 år imorn. Han fick en skateboard ; ) Åt svingod tårta, som vanligt när Marie har bakat. Jag har inte haft min allra nyttigaste dag idag. Och inte hann jag fara ut och springa ikväll heller. För efter vi hade varit hos Marcus så for vi till bossevallen, som om jag inte hade spenderat nog mycket tid där idag, och såg på Björns A-lagsmatch. Ja, vi har ett A-lag i Björns som spelar i div 6. Precis när vi kom så kollapsade en kille(från Lira). Inte utav en smäll eller något, han gick och tog sig kring hjärtat och så ramlade han ihop och tappade medvetandet. Som tur var fanns en ambulans och två stycken sjukvårdare där så dom tog honom till sunderbyn. Hoppas att det gick bra för honom!

Björns mötte Lira och jag upptäckte ganska snabbt att Lira hade en hel del snyggingar i deras lag. Nr.19 (måste kolla up vem han är;) ) var så sjukt snygg så jag visste typ inte vad jag skulle göra :b måste få säga mitt vanliga uttryck: Korsjösses! Fast han var ju inte den enda snyggingen. Hoppas att Björns ska möta Lira igen. Björns vann för övrigt med 4-0 : ) dess utom varit asmångaspelare borta, dom var till och med tvugna att låna två 94:or. Som ioförsig är ruskigt bra, men ändå.

Nu har min huvudvärkstablett börjat hjälpa, tack och lov för det! Jag ska nog ta och lägga mig och se lite på tv innan jag ska sova. Klev upp 6 i morse och det blir samma imorn.
  Take care!

Although we've come to the end of the road
Still I can't let you go,
It's unnatural, you belong to me, I belong to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0