#

Sitter här igen och det mesta känns bara konstigt... Det går typ inte att förklara. Måste man kunna förklara allt? Och vad gör man med det man inte har någon förklaring till? Det finns så många frågor man aldrig får något svar på, och ur dom frågorna kommer nya frågor. Det är som en enda stor cirkel. Som snurrar runt runt. Det är så det känns i min skalle just nu. Jag måste sluta tänka tror jag, så kanske det blir lite bättre... fast ändå inte :S


Vi hade jättekul i lördags, tretton pers blev vi : ) Elli och Lindas presenter var ju ganska roliga kan man säga :b haha och tårtan! Mycket najs kväll<3 Jag, Julia och Henrika diskade till efter 3. Igår for jag till Töre där resten av familjen har varit under veckan. Det var mysigt där, men jag kände ändå att jag hellre ville vara hemma. Speciellt nu när det blev så här dåligt väder. Jag kanske åker tillbaka senare i veckan. Vet inte riktigt hur jag ska göra med det, precis som med allt annat..

Nu ska Viktor komma, vi tänkte se på Pirates 2. Då kan jag iaf dregla lite över Orlando Bloom ; ) Och dricka vaniljte! <3

Känner för att skriva men samtidigt inte :S Kanske skriver senare om jag har något att få ur mig. Take Care!

You got me all wrong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0