. . .

Känner mig bara allmänt förvirrad just nu. Eller jag vet inte ens om det är förvirrad jag är. Jag trodde att det skulle bli bra, men nej inte kan ju någonting bli som jag vill. Okej, allt är inte dåligt. Nu vet hur det är jag känner mig: Splittrad! Det har än så länge varit en bra och dålig vecka. Jag har varit ensam hemma och varit me kompisar för typ första gången på hela sommaren så det har ju varit jätteroligt. Men så är det den där andra saken. Låten "what hurts the most" känns ganska passande just nu...

Nä nu måste jag hitta lite positiva saker här. Ha jobbat färdigt nu. Ska bara hjälpa farfar att måla lite i stugan, får ju betalt så varför inte? ; ) Jobbade på travet igårkväll. Jag och Adam cyklade in och på tillbakavägen så mötte vi upp Maggie som följde med hem till mig. Vi skulle se på Saw 1 och 2, efter typ halva ettan så skickade Linda sms att hon på väg till Björns med hunden så då gick jag och Maggie med henne till badstranden. Vi blev där lite längre än vad vi hade tänkt så vi han inte se klart saw 1 innan 2:an började på tv. Och då tittade Julia och Karin in så vi stod och snackade med dom ett tag så vi missade början av filmen :b haha det blev inte helt lyckat ; ) Men vi hade mysigt och Maggie sov här. Och cyklade hem precis när det började regna. Haha tajming kallas det för ;b

Nu ska snart Julia komma. Vi ska börja göra i ordning för ikväll. Jag ska även färga håret på henne, hon blev tydligen inte nöjd med den oranga fläckan ;-D Haha. Vi måste möblera om i uterummet också ifall alla ska få plats, vi lär väl bli typ 12 pers :b Så det kommer nog att bli en mycket trevlig kväll : ) Adam sa ju att han skulle komma men han ballade ur, haha ; ) En sak jag inte riktigt förstår är hur jag och Julia ska lyckat steka 3 kg fläskfilé, göra 4 kg potatisgratäng och pepparsås till ca 12 pers utan att klanta till något B-)

Det fanns ju en hel del positiva saker där : ) alltid hittar man något, även om en del saker känns en aning tunga.
Nä nu är det bara att börja göra i ordning allt, det kommer väl att ta ett tag. Take care!

One thing I can say for sure is: Love's just not meant to be....at least not for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0