Bless the broken road..

Mitt illamående gick inte över så jag har fått dras med det hela helgen. Dsv jag har inte gjort något annat än att sitta inne vid tv eller dator. Har nött Björn Gustafsson på youtube, fatta vilken skön snubbe! Och snygg som få ; ) Fast han sög i melodifestivalen, men å andra sidan.. försök nämna något som inte suger med melodifestivalen. Ajja nog om det.

Träffade Peter, spelar i soffgruppen, och åsas lilla bebis Ebba för första gången idag. Snacka söt! Nog för att dom flesta bebisar är söta, men i alla fall. Appropå bebisar så såg jag en film på kanal 5 idag som handlade om en tjej som var 16 år och mamma. Hemskt AB! Började lipa i slutet, som vanligt. Speciellt nu när en gammal kompis till mig har fått barn... Ingen som jag har umgåtts mycket med och speciellt inte nu på sistånde. Men hon skulle ha barn kring midsommar i år, och hon är 92:a. Det känns inte riktigt som att jag är uppe i den åldern när mina vänner ska skaffa barn. Och visst, det var väl inte precis planerat och det är ju inte som att alla mina kompisar ska ha barn nu men det känns ändå surrealistiskt. Så henne tänker jag lite extra på just nu.

Det blev ett kort inlägg ikv, ska ju upp klockan sex och jobba. Jag borde egentligen ha sovit ett tag redan nu men nu blir det att vara halvdöd imornbitti istället. Det är smällar man får ta ibland. Nighty!

Every long lost dream led me to where you are
Others who broke my heart they were like nothern stars
Pointing me on my way into your loving arms
This much I know is true
That God blessed the broken road
That led me straight to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0