Bellmanstafetten :b

Nu har jag hittat ett nytt projekt och jag är taggad som bara den! Det är en stafett i Stockholm den 13 september, Bellmanstafetten. Man springer som ett lag med 5 pers i varje. Jag har redan snackat med Maggie om det och hon var intresserad. Och Fredrika också : ) Nu behöver vi bara två till. Någon intresserad? Själva stafetten är på norra Djurgården. Start, mål och växlingarna sker på Stora Skuggan, där jag och pappa var på konsert tidigare i sommar : ) Jag vill gärna åka tillbaka dit! Och se hur det ser ut utan två gigantiska scener och 18 000 pers.

Mina päron tycker i alla fall att det verkade som en bra idé. Så nu är det bara att kolla upp flyg och tåg tider, fast det har jag ju ioförsig redan gjort :b men det måste ju passa för alla. Och så måste vi ju få ihop ett lag, men det ska nog gå bra. Hoppas att vi kan bo hos Vivi så slipper vi pröjsa för att bo på hotell. Vi kanske inte rymms 5 pers i hennes lägenhet, ajja jag ska i alla fall höra med henne.

Ytterligare ett plus är ju att i alla fall jag har hunnit få mina sommarjobbspengar tills dess. Och om man är där hela helgen så hinner man ju dra en repa på stan också ; ) Kanske tillochmed att man hinner med grönan :b Nä nu är jag så pepp att jag snart spricker! Det här måste gå! Ah!

Det är ju 13:onde idag så det är exakt 2 månader kvar! Nä nu måste jag fa ut och spriga innan jag sprängs! Taggad AB!

When you were young

Kommentarer
Postat av: Fredrika

måste nog träna ett tag innan jag är startklar :)

2008-07-13 @ 21:01:40
URL: http://beeproud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0