A whole new world

Har just varit ute på en skön springrunda. Jag fick med mig mamma. Vi for ner till BSK och sprang runt lite där. Ja till och med mamma sprang, inte hela tiden men nästan. Jag blev faktiskt lite stolt över henne ; ) Jag tog alla uppförsbackar två gånger, upp, ner, upp. För att det skulle bli lite jobbigare :b När vi kom tillbaka åt jag lite omelett och sen hoppade jag in i duschen. Det blir en riktigt slapp kväll ikväll. Har sovit lite för lite i veckan så jag är inte så pigg just nu. Ska nog lägga mig och läsa min nya GOALtidning, man kan aldrig få nog av fotboll och fotbollsspelare. Schemat för nästa säsongs premier leauge är klart så nu har jag skrivit in alla Manchester Uniteds matcher. Älska Man Utd! <3<3 Hoppas bara att Ronaldo stannar där. Annars blir jag mycket mycket ledsen, minst sagt. Jag har ju till och med min Ronaldo-tröja på mig just nu. Förresten så fick jag inte honom när jag fyllde år, trots att han stid högst upp på min "önskelista"... typiskt! ; )

Just nu håller en kille från Sri Lanka på att terra mig. Han ringer varje dag och har gjort det i typ ett år nu... börjar blir ganska jobbigt! Och jag har ingen aning om vem det är, han har skickat några bilder på sig själv och han är inte en av lankeserna som var här förra året. Det var förrestenen av dom bästa sakerna jag har varit med om i mitt liv, än så länge. Inte för att jag kanske har varit med om så mycket, men det var i alla fall en upplevelse som jag aldrig kommer att glömma. Saknar Priyangika och alla dom andra varje dag. Om det hade varit någon av dom som ringde dag så hade jag snackat med dom 24/7 det kan jag lova. Måste åka dit nån gång!

Igår frågade farfar mig om inte vi skulle ta och dra iväg någonstans, jag kanske kan föreslå att vi kan åka till Sri Lanka. Efter att dom hade varit här i Sverige så sa han faktiskt att han kunde åka dit med mig nån gång. : ) Jag önskar att jag hade massor av pengar så att jag kunde resa omkring och verkligen uppleva världen. Det finns så himla mycket att se. Och vem har tid och pengar att kunna se allt? Och dom som kan, dom vill typ inte. Dom köper feta hus och sportbilar istället. Vad är det för fel på folk? Eller är det mig det är fel på ?

Har laddat ner tre album med Disney-låtar. Jag<3Disney : ) Världens bästa filmer och världens bästa filmmusik! Just nu lyssnar jag på "Circle of life" från lejonkungen, hur fin är inte den? Fast jag gillar den nog ännu mer på svenska. Kanske för att man är mer van att höra den på svenska. Jag skulel vilja starta ett band som bara spelar Disneymusik, haha. Och typ spela för barn vid olika tillfällen : ) Värsta mysigt!

Nu ska jag nog ta och gå och hämta en glass. Passande precis efter att jag har varit och sprungit :b Men detär ju trots allt fredag, man måste ju få unna sig lite ; ) Jag som inte alls fikade något igår. *HOST*
Jag måste bara få säga att jag är mycket nöjd med min telefon, den är jättelätt och smidig. Och söt :b Jag tror att pappa ska köpa en likadan fast en svart/orange. Så om den är snyggare så byter jag med honom, annars kan jag ju bytlåna med honom när jag blir less på ljusblå, hehe praktiskt! Ajja, see you later! =P

I can show you the world
Shining, shimmering, spledid
Tell me, princess, now when did
you last let your heart decide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0