A beautiful lie

Så har änne en lördag gått. Ruskigt skönt med sovmorgon i morse. Fast då har jag haft ont i huvet hela dagen för att jag har sovit för mycket, har ju sovit max sex timmar per natt i veckan. Var på bröllop i Gammelstad, fast jag känner inte dom som gifte sig. Jag vet bara att brudgummen har bott granne med oss, när vi just hade flyttat hit så jag kommer inte ihåg honom. Men Signe sjöng i alla fall två låtar. Fasiken vad bra hon sjöng! Höll på att börja lipa men jag koncentrerade mig på att filma för att försöka undvika det. Däremot fick jag med en hel del tårögda personer på filmen :b Speciellt grannen Katta. Hon var så söt, grina hur mycket som helst.

Var hemma vid fyra kanske, har bara slöat resten av dagen. Och haft växtvärk! Snusk vad ont det gör. Jag hade det i armarna idag, och det brukar jag inte ha. Och jag tror dessutom inte att jag växer speciellt mycket :b Men jag har i alla fall läst lite GOAL, kollat in Björn på yooutube och lyssnat på en massa bra musik <3 Linda, Signes kompis, är här och vi har diskuterat en hel del musik, bra band, vilken typ av låtar vi ska spela i vårat band osv. Pappa skulle ju anmäla oss som studiecirkel men hon som registrerar sånt hat semester så det får bli när skolan börjar. Så nu längtar jag ännu mer tills det! ; ) Man får ju pengar för det, inte mycket men ändå! ;b haha

Det är ju nå grejs på Farmen ikväll och man hör ganska tydligt att dom spelar osv, hoppas att det kommer gå att sova i alla fall. Det kommer typ att knalla förbi en massa fyllon här inatt, om dom inte har vett nog att åka buss eller ta en taxi därifrån vill säga ; ) Kanske måste gå dit nån gång, dagstid allstå :b Har inte varit där på aslänge. Förutom med alla nior men det var ju ite riktigt samma sak.

Måste ju gratta Oskar också som fyller år idag : ) våra mammor låg på BB samtidigt, coolt jag vet :b Men jag är äldre, hela två dagar! Haha. Men Grattis! = ) Hoppas det är kul i götet :b

30 seconds to Mars <3
Cristiano Ronaldo <3                                                   (var bara tvungen)

Undra vad jag ska hitta på imorn... Beror på vad det blir för väder så klart : ) Vet inte riktigt vad jag är sugen på att göra... sova typ, fast det är ju inte så roligt precis. Får nog i alla fall ta mig ut på en springtur, det blev ju ingen idag. Jag fick riktigt ont i knät efter att vi hade varit och sprungit igår, konstigt med tanke på att vi sprang i skogen och inte på asfalt. Mina knän kanske är vana att sringa på asfalt nu så att det typ har blivit tvärt om; Jag får inte ont i knäna av att springa på asfalt men jag får det om jag springer i skogen. :b Hur som helst så måste jag träna imorn. Det blir ju inge tjejmilen för mig i år. Det var lite sent påtänlt faktiskt. Och så är det ju ganska dyrt med anmälninsavgift, boende, mat och resa tur och retur. Nästa år kanske : ) Då har jag lång tid att träna upp mig på ; )

Ojoj nu börjar jag bli trött, och klockan är bara halv tolv! Korsjösses! Ajja jag ska ju jobba den här veckan också så jag får väl passa på att sova nu då :b Måste bara få säga hur mycket mina vänner betyder för mig. Jag vet att det kanske låter klyshigt men det är ju sant. Jag tror inte att någon skulle fungera som människa om man inte hade några vänner. Ta vara på era vänner för man behöver dom. Man klarar sig helt enkelt inte själv. Även om man vill verka stark och "klara sig själv" så kanske man på något sätt måste inse att man är inte ensammen, det finns folk omkring som stöttar och hjälper en. Man ger och tar. Finns det någon bättre känsla än när man kan finnas där för någon som man verkligen bryr sig om? Jag har svårt att tro det. Kommentera gärna om ni kommer på något. Men det är i alla fall min åsikt. Så jag vill bara passa på att tacka alla mina vänner som står vid min sida, ni fattar inte hur mycket ni betyder för mig <3 Ni vet vilka ni är, en miljard kramar till er : ) : ) <3

Nä nu ska jag bege mig ner till källaren :b kanske ser nått avsnitt av O.C, älska den serien 4ever! Höres!

It's a beautiful lie
It's the perfect denial
Such a beautiful lie to believe in
So beautiful, beautiful it makes me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0