4th of july

USA:s national dag idag.
Har jobbat idag igen. Vi skulle röja lite på badstranden så jag fick köra dit Ronny och väckte förmodligen halva byn. När vi hade varit där for Anni hem och kom inte tillbaka på hela dagen, så jag fick jobba själv med Angelica hela dagen. Killarna har ju lite annat att göra. Men inte heller idag var det så mycket att göra, klippa lite gräs som vanligt.

Jag hade tänkt fara ut och spring efter jobbet men det var så attans varmt.. kanske far ut lite senare ikv. Detär så tråkigt att springa själv, och min löparkompis Emma är ju inte hemma. Haha det rimmade :b Så istället har jag legat på golvet och asgarvat åt Sigge när hon spelade synt. Snosk vad rolig hon var! Och så har jag så klart spelat guitar hero med Viktor, kungarna själva!

Ska bli skönt med helg, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Typ ingenting, det är ju det som är skönt med att det är helg. Fast någonting hittar man väl alltid på. Om inte annat så kan ju träna, det behövs! Funderar skarpt på att spring tjejmilen i stockholm senare i sommar, jag tror att det är den 31 augusti. Kanske ska höra om Maggie har lust att haka på. Det skulle vara riktigt kul. : ) Inte för att typ springa och tävla med en massa andra utan bara för skojs skull. Jag har ju planer på att springa maraton och åka vasaloppet senare i livet så man kanske kan börja hurta lite smått med tjejmilen.

Måste ju få gratta min Kusse Marcus som fyller 6 år idag! : ) Inte för att han läser min blogg men iaf :b Grattis!<3

Nä nu är klockan sju, jag måste kila över till grannen. Hon ska ta en spruta på mig. Kanske skriver mer senare, om jag har något att skriva ; ) See U

Red, white and blue upon a birthday cake
My brother he was born on the fourth of july and that's all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0