Helgen osv

Tänkte skriva några rader om helgen till att börja med: I fredags var jag med Emma och Julia på kvällen, vi såg på "Sex and the city" filmen. Utom dom sista 20 minutrarna, som saknades :b haha en den var ändå ganska bra. Som vanligt när jag är med dom två tjejerna så skrattades det en hel del, härligt som bara den : ) <3 Efter att Julia hade farit hem gick jag och Emma först ut och sen vidare till mig. Hade ruskigt kul, Emma for hem innan tre nån gång.
I lördags var jag med Viktor som har kommit hem från tunisien. Och korsjösses vad fort en vecka gick! Vi satt först och snackade ett tag och sen gjorde vi det vi alltid gör: Guitar hero! Hehe. Senare for jag, Cissi, Daniel och Egon ut till stugan där farmor och farfar var. Jag och EGon sov över : ) På kvällen bastade vi och jag badade även i älven (17 grader i vattnet) och så hade vi det bara mysigt :b
Igår följde jag med Julia till Piteå och Nolia. Jag älskar Nolia! Och jag vet inte riktigt varför, men så är det. Mamma brukar ju jobba där så jag har spenderat ungefär en helg varje år på Nolia. Igår skulle vi i alla fall se Four Fun uppträda. Det var Bodens dag igår så när vi kom dit så var det Bodenkören som uppträdde. Tyvärr så var inte David med... Men Micke var ju där så jag och Julia dreglade på lika bra i alla fall ; ) Vi möte Samuel och Henrika där och vi parkerade oss längst fram vid scenen :b Four Fun fick bara köra två låtar sen skulle musikskolan och deras förbannade fiolar stå och spela resten av tiden :s Men Four Fun var såklart asbra! Dom körde "Halo" och en egenskriven låt : ) När dom hade spelat satt vi kvar på vår bänk längst fram och väntade på att Brolle skulle komma. Och när det var dags för honom ställde jag och Julia oss längst fram för att kunna se snyggingen bra ; ) Och bara för min skull så öppnade han med "watching the stars" ; ) Tack Brolle <3 hihi Så fucking bra han är! Och så fucking snygg han är! Jag och Julia skrek som galningar typ hela tiden :b Vi och småtjejerna ; ) haha. Men det var i alla fall en skoj dag igår : ) Nu har Julia övergivit mig ocg farit till cypern i två veckor men vi hann ju ha det roligt innan hon for så det är lugnt, men jag kommer att sakna knasen ; ) Igår fick hon för övrigt upp tre vindruvor under överläppen, gör om det om ni kan ; ) haha

Idag har jag som vanligt inte gjort något alls. Fast jag har en ruggig huvudvärk måste jag säga :s Hoppas den går över snart för ikväll blir det fotboll :b SIF-Heden, derby ; ) Jag och Emma ska i alla fall och kolla. SIF leder ju serien :b Och så kan man ju kolla på lite snyggingar, som t.ex Micke från körslaget ; )

Jag har bestämt mig för att varje vecka "lista" dom tre bästa låtarna som jag har lyssnat på varje vecka, bara för skojs skull ; ) Så det här får bli den första

The best of vecka 31:

1. Broder Daniel-Shoreline, helt klart en av världens absolut bästa låtar. Man har inte hört musik förän man har lyssnar på denna låt!
2. Chris Brown-I wanna be, när man hör den önskar man bara att det var till en själv han sjöng. Och hur fint är det inte med piano?!?
3. Brolle-Watching the stars, han är ju helt otrolig! Att vara 26 år och skrivit såna låtar, dom första vid 16 års ålder, det är ju så att man smälter. Vilken underbar människa!

Nä nu pallar min skalle inte datorn nå längre.. men där har ni ju i alla fall min första "best of" lista ; ) se nu till och lyssna på dom låtarna vettja :b

Why are we here?
Our lifes will never change
Why are we here?
Our lifes will never change
Don't just sit and wait for a star to fall
Why are we here in this car at all
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0