Onsdag, Torsdag, Fredag

Tänkte bara skriva lite om dom senaste dagarna :b

Onsdag: Slöade ute i solen på förmiddagen. Smsade med Oskar, aslänge sen jag snacka med honom, så det var riktigt kul : ) Sen hoppade jag i duschen och gick till skolgården där loppisen var. Vi var 6 stycken som jobbade vid leksakerna. Det var snuskigt varmt men vi hade roligt i alla fall, och såg en del underliga människor bl.a en med skägg på näsan och en transa :b haha Efter Loppisen gick jag och Lisa hem till mig och käkade glass. Och så smsade Oskar igen så vi snackade resten av kvällen. Jag frågade honom om han ska följa och se Björn Gustafsson och dom och det är nog inte helt omöjligt att han gör ; ) Efter ett tag kom Signe hem och då bestämde vi oss för att se film. Jag målade även lite på pappa födelsedagspresent: En popkonsttavla med Foo Fighters, den blir riktigt snygg faktiskt : )

Torsdag: Chillade på som vanligt. Beställde en ny skidjacka från junkyard. Kanske inte vanligast att man beställer såna nu men junkyard har ju alltid rea den här tiden på året så det är ju bara att passa på ; ) Sen lev det ju jordens åskväder och jag är livrädd för åska! Faktiskt en av dom ganska få saker jag är rädd för. Men jag kröp i alla fall ner i källaren och bäddade ner mig i sängen, där det kändes tryggast. Sen kom mamma ner och spelade 5000 med mig : ) På kvällen lirade jag och pappa lite musik. Jag lärde mig tre nya låtar på bas och jag har fortfarande ont i pekfingret :b haha! När Signe kom hem från träningen satte hon sig och spelade kajon ett tag med oss. Efter det testade vi lite olika funktioner på synten och spelade in lite vackra låtar ; ) haha! Sen bestämde jag mig för att se på lite film som jag har laddat ner och det blev Sandor/slash/Ida (hade inte sett den innan, bara läst boken för ett antal år sedan) och Step up (som jag har sett tidigare men vem kan få nog av en sjukt snygg kille som dansar som en Gud?!?) Hehe

Idag: Resten av the family for iväg med husvagnen över helgen, jag ides inte följa. Det är gaska skönt att vara själv hemma (förutom att man måste diska). Ikväll ska jag nog vara med Emma och Julia. Dom pratade om att se Sex and the city-filmen. Jag har väl inte så stort intresse av att se den men What ever ; ) ska höra med dom om vi inte kan spela lite basket också :b

På söndag ska jag följa med Julia till Nolia (om jag får plats i bilen) och lyssna på For fun och kolla runt lite. Jag och pappa pratade o det för någon dag sen, det går ruggigt bra för For fun just nu och dom har kapacitet att gå hur långt som helst! Och det hoppas jag verkligen att dom gör! Kommer aldrig glömma när dom spelade på skolavslutningen i år, jag började lipa efter att som hade spelat ca 0,5 sekunder ; ) Dom har ju frågat Signe om hon vill börja spela trummor med dom, men hon vet inte riktigt hur hon ska göra. Hon tycker nog att hon inte är nog bra, och det stämmer väl ioförsig ( inge illa menat Signe) men om man tränar så blir man ju bättre : )

Det var det, känner inte för att sitta och vara djup och låta mina tankar springa fria just nu, så detta får räcka för just nu ; )
Later!

It feels like we're sliding apart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0