Natti

Mitt förra inlägg blev en aning slafsigt men som sagt så kom Maggie och Fredrika så då kunde jag ju inte gärna sitta och skriva här :b Vi satt och snackade en hel del, om skolstarten osv. Alltid lika mysigt med dom tjejorna : ) Sen var ju Signe och Lisa med typ hela  tiden också, på gott och ont ;b

Imorn blir det mest troligt en lulesväng. Rea på JC ; ) Just nu har jag hittat så väldans mycket kläder jag vill ha men dessvärre så har jag inga pengar alls att handla för :s hur gör man då? Längtar som bara den till september när vi börjar få studiebidrag! : ) Då kan operation "ny garderob" starta ; )

Jag skulle aldrig ha tagit upp datan igen.... nu kommer jag aldrig att somna. Fast jag är faktiskt riktigt trött. Blev väckt vid 10 imorse. Våra nya skidjackor från junkyard hade kommit : ) Min var assnygg, dock så var den inte så stor så det kanske bara blir en säsong med den. Men men bättre än ingen ; ) Jag längtar ju inte precis mindre till vintern nu... Hoppas att det börjar snöa i september och att snön ligger kvar till maj :b Läääääääääääääängtar! Elin<3Vintern

Samtidigt som ja längtar till vintern så vill jag åka utomlands ; ) Och det gjorde ju inte saken bättre att pappa ringde från Barcelona idag när jag satt och skakade tänder på matchen. Barcelona är en stad som jag verkligen vill åka till. Därfins likson allt: sol&bad, stadsliv och framför allt Fotboll! :b I bilen på vägen hem sa mamma: Nä vi måste väl åka dit. Haha Fine by me ; )

Jag hade ju tänkt att börja skriva  en best of lista veckovis med bra låtar, problemet är bara att det finns så mycket bra musik att jag skulle kunna skriva minst en lista varje dag :b haha men jag ska hålla mig till en per vecka ; )

Nä nu måste jag försöka lägga mig och slå igen ögonen :b Jag ska nog bara kolla efter lite kläder först ; ) hehe Nighty!

But tonight, I'm gonna fly
Yeah tonight, I'm gonna FLY!
Cause I could comb across the world
And see everything, and never be satisfied
If I couldn't see those eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0