Reeegn : )

Härligt med regn! ; ) haha, jo jag är seriös. När det regnar kan man ligga inne vid datorn och tv:n hela dagen utom att få dåligt samvete :b haha jag är lätt världens slöaste och lataste människa! Men nån ska ju vara det också. Igår gjorde jag just det, låg i sängen hela dagen. Sen var det ju street dance på kvällen. Änligen : ) Kul att träffa Linda också, Äntligen! ; ) Vi ska som sagt uppträda på Skördemarknaden på lördag, då får det helst vara bättre väder. Så igår gick vi igenom våra "gamla" danser som vi ska köra. Har faktiskt aningens träningsvärk idag.

Nu har Julia kommit hem från Cypern, ska träffa gummsan ikväll och vara med henne och Emma : ) Fun fun fun! Sen måste jag och Julia se till atbörja sjunga lite igen :b Får väl försöka göra det när ingen är hemma så dom slipper höra oss, fast dom är nog van vid det här laget ; ) När vi sjunger med varandra så blir det typ aldrig pinsamt, som det blir om man ska sjunga inför nån. Men inte med Julia, även om hon sjunger bättre än mig : ) Spela roll liksom , vi har ju i alla fall roligt ; )

Sommarlovet är snart slut. Jag vet inte, det känns inte så tråkigt faktiskt. För mig blir det alltid så att innan lovet så gör jag, tillsammans med andra, upp en massa planer inför sommaren... men blir dom av? Nej.. Jag har t.ex inte tältat en enda gång den här sommaren. Och hur många dagar har jag varit med kompisar? Ja inte är det då många. Nu har vi i alla fall bestämt att ha en tjejkväll hos Emma på fredag. Det känns nästan som att det kommer bli som ett slags farväl... Jag har inte velat erkänna det tidigare men nu har jag nog insett att vi förmodligen inte kommer att träffa varandra lika mycket och ofta när skolan börjar igen. Vi kommer inte att gå i samma klass, och Linda inte ens i samma stad... Jag hoppas att jag har fel i mina tankar, för skulle det bli så så kommer jag förmodligen att gå under. Tjejer, ni vet vilka ni är, Ni betyder allt för mig, nu måste vi fortsätta att hålla ihop! <3

Nä nu är det dags för höjdhoppsfinal, Heja Stefan! Fasiken att Linus åkte ut i kvalet! Han är snygg ; ) haha
Kanske skriver senare, until then: Take Care!

There and back again

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Du är utmanad, kolla i min blogg för mer info :) <3

2008-08-19 @ 14:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0