Blabla

Har inte varit fullt så aktiv med skrivandet dom senaste dagarna men what ev's. Har kollat på OS, varit med Maggie och Emma osv osv. Idag var det tänkt att jag, Signe, mamma och Marie skulle fara på IKEA och att jag nu på kvällen skulle vara med Elli och Linda som jag inte har träffat på år och dar. Men som vanligt när jag planerar något så blir det ändrigar. Jag hade ju inte precis räknat med att vi skulle vara på IKEA i 7 timmar. Men så blev det. Så jag hann inte vara med tjejorna.... Typiskt, för jag saknar dom i massor! <3

Vi hade inte tänk att handla nå på IKEA idag men trots det så fyllde vi hela, och då menar jag hela, Santa feen när vi skulle last in allt i bilen. Jag har aldrig sett en så fullproppad bil förut. Vi fick hålla i allt i bagaget och räkna till 3 för att hinna stänga luckan innan allt skulle ramla ut. Sen fick vi ju dess utom sitta och ha en massa saker i famnen och på alla möjliga ställen där något kunde tänkas få plats. :b

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, speciellt inte efter mitt, Emma och Maggies samtal igårkväll, men jag har köpt ett par stövlar. Inte gummistövlar ( ;b ) utan ett par svarta ganska höga. Dom sitter astight runt vaderna! Och när jag testade storlek 38 så drunknade mina fötter, fast dom satt fortfarande tight i vaderna ; ) Jag=Fettso (H)

Saknar Julia i mängder just nu. Tur att hon kommer hem på söndag! Det var så himla länge sen vi sjung tillsammans, fy fasiken vad kul vi har då : ) Jag har faktiskt inte sjungit över huvudtaget på jättelänge. Testade lite när jag var hemma själv nån dag och huvva vad gräsligt det lät! Det märks på en gång när man inte håller igång rösten. Så nu är det dags igen : ) Håll för öronen!


Imorn ska jag först till lule med Emma och Sunay, som jag inte heller har träffat på år och dar. Jag har inte ett öre för tillfället men det kan ju vara skoj i alla fall ; ) Får väl vara lite smakråd och Emma :b Inte för att hon behöver det, så snygga kläder som hon har, men i alla fall ; )


Sen bär det iväg till Kalix och BD Open. Det var faktiskt ganska kul förra året. Då bodde jag med Amanda Johansson i deras stuga, supermysigt. Många minnen ; ) Sen tycker jag också att det är ganska kul att se på Signes lags matcher ; ) Det är alltid jag som skriker och hejar mest av alla :b Typ så fort nån slår en passning hör man mig; BRA LISA! KOM IGEN BJÖRNS! osv osv ; ) haha så äve jag bjuder på lite underhållning. Förra matchen jag var och såg så var Björns asnära på att göra mål och när jag såg att dom missade så slog jag mig själv så hårt i ansiket att jag blev helt röd :b haha. Men vi ska hur som helst vara där till och med söndag.


På måndag blir det street dance träning, ÄNTLIGEN! : ) Och så ska vi ha uppvisning på skördemarknaden. Får väl se hur det går men det lär nog bli roligt i alla fall : )


Upptäckte att jag inte hade skrivit någon best of förra veckan trots att jag skrev att jag skullekunna göra en varje dag : b haha men jag tänkte att då gör jag en extra lång för både den här och förra veckan nu ; )

Best of vecka 32 & 33:

1. Justin Drew Bieber-Where are you now, en kille på ca 14 år på youtube som typ är övermänsklig. Han spelar flertalet instrument, sjunger, dansar, idrottar, you name it. Och Denna låt har han skrivit själv. Jag nöter!
2. Lifehouse-Everything, lung och skön låt. Går att lyssna på om och om igen
3. Mariah Carey & Boyz || Men-One sweet day, sjukt fin låt. Vet inte riktigt historien bakom låten men om man lyssnar på den så förstår man nog det mesta. Så lyssna på den!
4. Dragonforce-Trough the fire and the flames, svåraste låten på guitar hero men ocks en riktigt grym låt!
5. Jonas Brothers-Hello beautiful, ord behövs inte!
6. Fall out boy-Hum hallelujah, cool låt av ett coolt band ; )

Jag skulle kunna fortsätta hur långt som helst men har bestämt mig för att hålla mig till 3 låtar/vecka, så nu får det bli så.
Ett hett tips; Lyssna på låtarna!

Yes, pappa kom just ner och gav mig en femhundring! ; ) Synd bara att jag är skylldig farmor 300 och mamma typ 300. haha jag går minus i alla fall. Jag får väl dra ut på mina lån lite tills jag får min lön eller studiebidraget ; )

Det bli en tidig kväll ikväll. Har stigit upp antingen halv 6 eller 6 senaste två dagarna för att se på gymnastik i OS : ) Så fruktansvärt bra man kan vara! Ojojoj! 05.45 börjar damernas mångkamp imornbitti ; ) Då ligger jag bänkad framför tv:n. Räkna med mig! Så jävla sjukt att Veronica inte får vara med! Första svenskan som kvalar in till OS i gymnastik på 20 år och hon ska inte hålla nog hög kvallité, HA kyss mig!

Nä nu ska jag nog lägga mig och antingen se på OS eller på Gossip Girl, nästan samma sak ; ) Måste somna tidigare ikv, sov 3 timmar inatt, mellan 3 och 6. Ajja Take care!

So far away we wait for the day
For the lights are so wasted and gone
We feel the pain of a lifetime lost in a thousand days
Through the fire and the flames we carry on


Kommentarer
Postat av: emma

gud så långt du skriver! :O Hihi . puss på dig <3

2008-08-16 @ 00:31:42
URL: http://emmanilss0n.blogg.se/
Postat av: Elin

Det var faktiskt inte meningen, det bara blev så ;b

2008-08-17 @ 20:25:14
URL: http://neverseenthelightofday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0