Step up!

Min huvudvärk gick inte över igår trots att jag käkade båge ibumetin och ezee, men jag och Emma for på fotboll i alla fall :b Dess värre så gick det inte så bra för SIF som förlorade med 4-1 tror jag. Det var i alla fall snuskigt kallt att sitta där! Och så gick Oskars specialbeställda skor sönder ;S
Efter matchen så såg jag, Emma och Viktor på "Step up" (eller ja Viktor satt inne i mitt rum framför datorn), den är ju ruskigt bra! Om man bara kunde dansa så där! Fusk Linda som ska gå estet-dans. Efter filmen så lirade vi guitar hero så att fingrarna glödde ; ) Emma är bättre än mig och hon har spelat typ 4 ggr. haha

Ikväll skulle jag, Emma och Fredrika se på "Step up 2-the streets" men Fredrika kunde inte komma. Jag och Emma såg den i alla fall, och oj så bra den var! ; ) Den kan jag verkligen rekomendera! Och jag säger det igen; om man bara kunde dansa så!

Får väl se vad jag hittar på imorn, kanske drar med Signe ut på en sprigtur. Det var ett tag sen och jag behöver det verkligen! Fast det har varit riktigt skönt att inte ha gjort nånting ett tag nu ;b Men det är väl dags att dra igång med träningen igen nu, snart börjar ju skidsäsongen och jag längtar så att jag håller på att spricka!

Nä nu är det poker på tv, nu har jag inte tid att sitta här nå längre :b haha jag har blivit en riktig pokernörd ; )
Take care!

I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0